[ad_1] نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناختهشده محصولات اپل در یادداشت جدیدی ادعا کرده که این شرکت به گمان زیادً با آیفون ۱۷ که نیمه دوم سال آینده میلادی اراعه میبشود، از تراشههای وایفای/بلوتوث خود منفعت گیری خواهد کرد. تحلیلگر اپل در شبکه […]









