کاویار از گلکسی S24 اولترا طلایی با قیمت 74 هزار دلاری رونمایی کرد + ویدیو


شرکت کاویار که به تشکیل محصولات لوکس شهرت دارد، اخیراً از چندین نسخه لوکس از گوشی گلکسی S24 اولترا رونمایی کرده است که قیمت یکی از آن‌ها با پوشش طلا به ۷۴ هزار دلار می‌رسد. اما مدل مهم این سری با مطرح اژدها، ظاهر دلنشین‌دقت‌‌ای دارد.

کلکسیون تازه برند کاویار برای گلکسی S24 اولترا با نام «دوره اژدها» معارفه شده است. در این کلکسیون طراحی‌های گوناگون و لوکسی برای پرچمدار تازه سامسونگ درنظر گرفته شده، اما مدل مهم با نام Yong دارای طرحی از یک اژدهای طلایی و ساعت یا به‌طور دقیق‌تر، توربیلونی در مرکز آن به قیمت ۱۵ هزار دلار است.

کلکسیون محصولات تازه کاویار با گلکسی S24 اولترا

دلنشین‌ترین قسمت این محصول طراحی آن است که به منفعت گیری از طلای ۲۴ عیار در الگوی اژدها برمی‌گردد. این چنین این محصول از ۳ ستاره الماسی برای اشاره به نام سامسونگ و یک توربیلون منفعت می‌برد.

این کلکسیون شامل طراحی‌های فرد دیگر برای گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز می‌بشود که قیمت پایه همه انها نزدیک به ۹ هزار دلار است. در طراحی هریک از این محصولات از عناصر فرهنگی شرقی، غربی و نمادگرایی با ستاره‌ها منفعت گیری شده است.

ادامه مطلب
اطلاعات بیشتری از پردازنده اگزینوس 2400 اظهار شد
آخرین مطالب
کاویار از گلکسی S24 اولترا طلایی با قیمت ۷۴ هزار دلاری رونمایی کرد + ویدیو ۹

در این کلکسیون ناظر یک مدل به نام Pure Gold نیز هستیم که در آن قاب عقب گلکسی S24 اولترا کاملاً با طلا پوشانده شده است. قیمت این محصول ۷۴,۰۷۰ دلار است و شامل ۸ الماس می‌بشود.

1705931890 787 کاویار از گلکسی S24 اولترا طلایی با قیمت 74 هزار
کاویار از گلکسی S24 اولترا طلایی با قیمت ۷۴ هزار دلاری رونمایی کرد + ویدیو ۱۰

کاویار کلکسیون دوره اژدها را به‌صورت محدود اراعه می‌کند. برای مثال، مدل Yong تنها در ۲۴ عدد و مدل‌های Aries ،Pisces ،Aquarius و Taurus تنها در ۹۹ عدد تشکیل و اراعه خواهد شد. همین محدودیت اراعه بر قیمت این مجموعه لوکس اضافه می‌کند.

کاویار تا بحال نسخه‌های بسیاری از آیفون‌ها را هم با مواد گران‌قیمت تزئین و اراعه کرده است. برای مثال، این شرکت در ماه مهر از نسخه فضایی آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس با تکه‌های شهاب‌سنگ پرده برداشته می بود.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی ChatGPT می‌تواند روی عملکرد کارمندان اثر منفی بگذارد



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *