
نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی
اینستاگرام تعداد عکسها و ویدیوهایی که کاربران میتوانند در یک پست منفعت گیری کنند را افزایش داده است.
همانطور که در عکس زیر قابل مشاهده است، اینستاگرام به کاربران اظهار کرده که اکنون هر پست میتواند حداکثر ۲۰ عکس یا ویدیو داشته باشد. تا بحال، کاربران میتوانستند در هر پست از ۱۰ عکس یا ویدیو منفعت گیری کنند، به این علت تعداد محتوای قابلمنفعت گیری در پستهای اینستاگرام اکنون دو برابر شده است.
ویژگی Carousel که همان پست حاوی چندین عکس یا ویدیو است، اولین بار سال ۲۰۱۷ برای کاربران اراعه شد. اینستاگرام بهمرور زمان ویژگیهای بیشتری را به آن اضافه کرده است، از جمله آنها میتوان به امکان منفعت گیریکردن از آهنگها در پستها و این چنین توانایی ارسال پست مشترک اشاره کرد.
افزایش تعداد محتواهای قابلمنفعت گیری در یک پست بهاختصاصی میتواند برای کاربرانی سودمند باشد که تصمیم دارند پستهایی را همراه با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
این قابلیت این چنین اینستاگرام را به تیک تاک نزدیکتر میکند که اکنون به کاربران خود اجازه میدهد در پستها از حداکثر ۳۵ عکس منفعت گیری کنند. هرچند تیکتاک زیاد تر با ویدیوهای مختصر شناخته میبشود، اما قابلیتهای بسیاری همانند قالبهای میم را بههمراه دارد که انتشار کردن عکسها را بهنحوه شگفتآوری سریع تر میکند و برخی کاربران با وجود این قابلیتها، داستانهای طویل خود را بهصورت اسلاید به اسلاید تعریف میکنند. هرچند این ویژگی واقعاً بخشی از فرهنگ اینستاگرام محسوب نمیبشود، اما دوبرابرکردن تعداد عکس و ویدیوهای قابلمنفعت گیری در یک پست میتواند به کاربران برای انجام این کار انگیزه بدهد.
تحول تازه اینستاگرام هماکنون برای همه کاربران اراعه شده است.
دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار