سری پیکسل 9 پرو ظاهراً با دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی از راه می‌رسد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL انگارً با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی اراعه خواهند شد که به کاربر امکان ثبت عکس‌های سلفی با وضوح بالاتر را می‌دهد.

اطلاعات آشکار‌شده از سوی یکی از منبع های آگاه بازار مشخص می کند که این مدل‌ها از سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی سونی برای دوربین‌ سلفی و دوربین مهم عقب منفعت گیری می‌کنند.

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی در سری پیکسل ۹ پرو: ثبت سلفی‌های بهتر

پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL می‌توانند به لطف ترقی دوربین سلفی به کاربر پشتیبانی کنند تا عکس‌های سلفی با وضوح بیشتری بگیرد. اطلاعات لورفته مشخص می کند که پیکسل ۹ پرو و ۹ پرو XL دارای دوربین‌های سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار می باشند.

سری پیکسل ۹ پرو انگارً با دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد_دریای تکنولوژی ۴

به‌نظر می‌رسد دوربین سلفی، دوربین‌های فوق‌عریض و این چنین تله‌فوتوی پنل پشتی، همه انها به سنسورهای عکس ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX858 تجهیزمی باشند. درحالی‌که امکان پذیر دوربین مهم پنل پشتی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ تجهیزبشود.

ادامه مطلب
هک و دسترسی غیرمجاز به داده‌ها در سامانه انتخاب واحد صورت نگرفته است
آخرین مطالب

دوربین پیکسل ۹ پرو از زوم بسیار ۳۰ برابری همانند پیکسل ۷ و پیکسل ۸ منفعت می‌برد. بر پایه اطلاعات آشکار‌شده، نسخه معمولی پیکسل ۹ امکان پذیر با دوربین سلفی ۱۰.۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار از راه برسد. درحالی‌که این دوربین به اندازه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پنل پشتی در مدل‌های پرو دیدنی نیست، اما تا این مدت هم نسبت به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی پیکسل ۸ که فوکوس خودکار ندارد، یک ارتقا محسوب می‌بشود. انتظار می‌رود پیکسل ۹ با دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ و سنسور فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی سونی در دسترس کاربران قرار گیرد.

ادامه مطلب
گوگل چند مدل هوش مصنوعی «متن‌باز» با تمرکز بر ایمنی معارفه کرد_دریای تکنولوژی

به نظر می‌رسد گوگل روی اضافه‌کردن قابلیت تصویربرداری ۸k با نرخ ۳۰ فریم‌درثانیه کار می‌کند. اما تا این مدت اشکار نیست که کدام دستگاه‌های پیکسل از آن حمایتخواهند کرد یا آیا این ویژگی در زمان اراعه در دسترس خواهد می بود یا خیر. اتفاقات گوگل در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مردادماه) برگزار خواهد شد و باید تا آن زمان چشم به راه ماند.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی