گزارش ویدیویی دیجیاتو از غرفه شرکت ابرا در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

شرکت ابرا در الکامپ ۲۷، اولین وجود خود با برند تازه را توانایی می‌کند. این شرکت مقصد مهم خود را اراعه تجهیزات خنک‌کننده و رک‌های سرورها گفتن می‌کند. ابرا برند تازه و حاصل از تلفیق دو شرکت آبان و افراست که هر کدام سال‌ها در عرصه‌های گوناگون فعالیت کردند و اکنون توانمندیهای خود در حوزه مکانیک و تکنولوژی را در برند ابرا پیاده‌سازی کرده‌اند.

ابرا نقطه قوت خودش را در رقابت در کنار مثالهای خارجی می‌داند تا به گزینه‌ای قابل مطمعن برای کاربران تبدیل بشود. تکنولوژی‌های خنک‌سازی و اراعه خدمات زیرساختی دیتاسنترها همه انها با نهایت تمرکز بر بومی‌سازی در ابرا تشکیل خواهد شد. یقیناً مدیرعامل این شرکت می‌گوید امکان صد در صد بومی‌سازی وجود چرا که تکنولوژی برخی از قطعات در ایران نیست و به‌ناچار باید از واردات تامین شوند.

در نهایت یکی از اهداف ابرا اراعه سرورهای اشتراکی به نام کوییک شیر است. به این صورت که از ظرفیت خالی سرور شرکت‌ها منفعت گیری بهینه‌ای‌تری بشود. راهکار این شرکت برای اراعه خدمات به شرکت‌ها و استارتاپ‌های کوچکی است که یا توانایی هزینه کردن برای سرور بک‌آپ ندارند و به همین منظور از ظرفیت سرور شرکت‌های بزرگ‌تر منفعت ببرند. یقیناً اصرار بر محافظت از داده‌های کاربران نیز از خطوط قرمز این شرکت گفتن شده است.

ادامه مطلب
اپل و سامسونگ جایگاه اول شاخص رضایت مشتریان آمریکا را تصاحب کردند
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی