افشای اندازه نمایشگر سری آیفون 16؛ مدل‌های پرو احتمالاً بزرگ‌تر می‌شوند


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

به‌تازگی تصویری از محافظ صفحه‌نمایش سری آیفون ۱۶ آشکار شده است و اکنون می‌توانیم نگاهی به اندازه احتمالی نمایشگر پرچمداران آتی اپل بیندازیم. اگر این عکس صحت داشته باشد، فقط در آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس ناظر افزایش اندازه خواهیم می بود و مدل پایه و پلاس شبیه نسل قبلی خود خواهند می بود.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس همانند مدل قبلی خود، به گمان زیادً به ترتیب ۶.۱ و ۶.۷ اینچی باشند. اما انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی در قیاس با ۶.۱ اینچی مدل قبلی و آیفون ۱۶ پرو مکس نیز با افزایش ۰.۲ اینچ دارای نمایشگر ۶.۹ اینچی باشد.

اندازه نمایشگر سری آیفون ۱۶

اطلاعات و عکس جدیدی که آشکار شده است، با گزارش‌ قبلی نیز مطابقت می‌کند. پیش‌ازاین نیز تصاویری از نمایشگر آیفون ۱۶ پرو افشا شده می بود که اندازه نمایشگر را ۶.۳ اینچی ذکر می‌کرد تا بزرگ‌تر از آیفون ۱۵ پرو ۶.۱ اینچی باشد.

ادامه مطلب
بهترین موس های گیمینگ بی سیم (وایرلس) در سال 2023

درمورد مدل پرو مکس آتی نیز «راس یانگ» از شرکت زنجیره فراهم نمایشگر (DSCC) حرف های می بود که باید چشم به راه نمایشگر ۶.۹ اینچی برای آیفون ۱۶ پرو مکس باشیم؛ اکنون به نظر می‌رسد این شایعه مطابق با عکس افشایی تازه باشد. این چنین نباید انتظار داشت که طراحی مدل‌های پرو در سری آیفون ۱۶ چندان تغییری کند. هرچند امکان پذیر ماژول دوربین در مدل‌های پایه بعد از سه سال که لنزها در آن به‌صورت مورب بوده‌اند، ناظر تغییری باشد.

مطابق شایعه ها قبلی و نقشه راه احتمالی اپل، اندازه نمایشگرهای آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ پلاس به ترتیب به ۶.۳ و ۶.۹ اینچ افزایش خواهند یافت؛ یقیناً امکان پذیر در سری آیفون ۱۷ دیگر مدلی به نام پلاس نداشته باشیم و مدل تازه «اسلیم» از راه برسد و اندازه نمایشگر آن نیز ۶.۶ اینچی باشد. این مدل گمان دارد به ۸ گیگابایت رم و تراشه A18 یا A19 تجهیزباشد.

ادامه مطلب
آیفون SE 4 به گمان زیادً با نمایشگر OLED در سال 2025 به بازار می‌آید

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی