این غرفه در نمایشگاه الکامپ شما را به دنیای هوش مصنوعی می‌برد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

نقش سرنوشت‌ساز هوش مصنوعی در رونق کسب‌وکارهای امروزی دیگر بر فردی پوشیده نیست اما برخی چالش‌ها، همانند زمان طویل پیاده‌سازی، هزینه بالا، نیاز به نیروی متخصص و… مانع منفعت گیری سودمند از این فناوری پرکاربرد در قسمت‌های گوناگون کسب‌وکار می‌بشود. برای از بین بردن این چالش‌ها بازارچه ابری «سهاب» در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ وجود اشکار کرده تا فاصله کسب‌وکارها و هوشمندسازی را فقط به چند کلیک رساند.

فکر کنید صاحب پلتفرم آنلاین هستید و تصمیم دارید در مرحله های ثبت‌نام، کاربرانتان را به‌وسیله هوش مصنوعی احراز هویت کنید. بعد‌ازآن، نیاز دارید چت‌بات هوشمند با کاربران در ربط باشد تا در همه مرحله های ثبت‌نام، انتخاب محصول و خرید، آنها را راهنمایی کند. پیاده‌سازی این سرویس‌ها به‌صورت درون‌سازمانی نیازمند یک تیم خبره و چندین ماه تحقیق و گسترش است تا بعد از صرف هزینه زیاد، ابزارهای مورد نظر به مرحله منفعت‌برداری برسند. بازارچه ابری سهاب این فرایند را به چند دقیقه افت می‌دهد تا سازمان‌ها بتوانند بدون نیاز به نیروی متخصص و دانش برنامه‌نویسی تازه ترین سرویس‌های هوش مصنوعی را با اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های خود ادغام کنند و با مدل «پرداخت به‌ازای هر منفعت گیری» در هزینه‌هایشان به‌طور قابل‌احتیاط‌ای صرفه‌جویی کنند.

ادامه مطلب
برندگان مسابقه طراحی اپل برای سال 2024 اظهار شدند_دریای تکنولوژی

API مارکت هوشمند سهاب بازارچه‌ای ابری است که فضایی پویا برای ربط گسترش‌دهندگان سرویس‌های هوشمند و مشتریان این ابزارها فراهم می‌کند. اکنون، بیشتر از ۱۰۰ سرویس هوشمند با کاربردهای متنوع در این بازارچه وجود دارند و این تعداد مدام درحال افزایش است. سرویس‌های حاضر در سهاب در چهار دسته‌ بینایی ماشین، داده‌کاوی، پردازش گفتار و پردازش زبان طبیعی طبقه‌بندی خواهد شد تا صاحبان مشاغل و گسترش‌دهندگان شخصی برای هر نیاز به چندین سرویس گوناگون دسترسی داشته باشند.

در کنار سازمان‌ها، این امکان برای همه گسترش‌دهندگان خلاق و ایده‌پردازان فراهم است تا با ادغام سرویس‌های سهاب با یکدیگر، محصولات تازه‌ای خلق کنند و از این راه کسب درآمد کنند. مسیر درآمدی سهاب برای گسترش‌دهندگان خدمات هوشمند هم مهیاست تا بدون نیاز به صرف هزینه مازاد برای بازاریابی، محصولشان را به هزاران کاربر بازارچه سهاب اراعه کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
گزارش ویدیویی دیجیاتو از غرفه شرکت ابرا در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ_دریای تکنولوژی

الکامپ ۱۴۰۳ به‌رسم سال‌های قبل، فرصتی برای آشنایی با جدی‌ترین فناوری‌های حوزه الکترونیک و هم‌افزایی فعالان این عرصه با یکدیگر است. به همین منظور، سهاب فعالیتش را فقط به فضای وب محدود نکرده و با برپایی غرفه در این اتفاقات امکان شناخت هرچه زیاد تر این فناوری لبه علم را برای سازمان‌ها و علاقه‌مندان به هوش مصنوعی فراهم کند. کارشناسان سهاب در زمان ۴ روزه نمایشگاه، آماده‌اند با اراعه مشاوره رایگان، کسب‌وکارها را در مسیر هوشمندسازی فرایندهایشان همراهی کنند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه سالانه الکامپ طی تاریخ نهم الی دوازدهم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌بشود. از همه سازمان‌ها، فعالان اکوسیستم نوآوری و هوشمندسازی و جستوجو‌کنندگان تکنولوژی‌های تازه دعوت می‌بشود با وجود در غرفه ۴۲۱ سالن میلاد (A31)، صندوق فناوری‌های نوظهور دیجیتال، توانایی‌ای تازه از تعامل با هوش مصنوعی کسب کنند.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی