مشکل برف‌پاک‌کن خودروهای سایبرتراک برای تسلا دردسرساز شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

تسلا یک بار دیگر چندین هزار ماشین سایبرتراک را به‌علت وجود برخی مشکلات فرا خوانده است. این بار ۱۱۶۸۸ ماشین برقی به‌علت مشکل برف‌پاک‌کن شیشه جلو که دید راننده را مختل می‌کند و ۱۱۳۸۳ ماشین سا‌یبرتراک به‌علت قطعه تزئینی روی کف آن‌ها که می‌تواند شل‌شده و برای دیگران خطر تشکیل کند، به کارخانه تسلا فراخوانده شده است.

بر پایه گزارش ورج، انگارً مشتریان تسلا درمورد مشکل برف پاک‌کن سایبرتراک می‌گویند که «جریان الکتریکی بیش‌از‌حد آن می‌تواند علتاز کار افتادن کنترلر موتور برف پاک‌کن بشود.» واحد خدمات تسلا اظهار کرده که موتور برف پاک‌کن خودروهای تحت تاثییر را به طور رایگان معاوضه می‌کند.

مشکل قطعه تزئینی تسلا سایبرتراک

مشکل برف‌پاک‌کن خودروهای سایبرتراک برای تسلا دردسرساز شد_دریای تکنولوژی ۴

درمورد مشکل قطعه تزئینی کف ماشین نیز تسلا تصمیم دارد رویکرد چسبنده و نوار حساس به سختی آن را در صورت لزوم و بدون نیاز به پرداخت هزینه از سوی مشتریان معاوضه کند. غول سازنده خودروهای برقی می‌گوید که این قطعه با چسب نصب شده و در برخی خودروها امکان پذیر این کار در کارخانه به درستی انجام نشده باشد.

ادامه مطلب
علم فیزیک قبول می‌کند که دشمنِ دشمنِ شما، واقعاً دوست شما است_دریای تکنولوژی

در ماه آوریل نیز غول خودروسازی فراخوان فرد دیگر را اظهار کرده می بود که ۳۸۷۸ ماشین سایبرتراک این شرکت را به‌علت خطر گیرکردن پدال گاز شامل می‌شد. در کل، تسلا از زمان اغاز فروش سایبرتراک در نوامبر سال قبل میلادی، چهار بار برای این خودروها فراخوان ارسال کرده است.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی