عرضه مک استودیو و مک پرو با تراشه M4 احتمالاً تا اواخر 2025 عقب می‌افتد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

به گمان زیادً مک استودیو و مک پرو با تراشه‌ M4 تا اواخر سال ۲۰۲۵ اراعه نخواهند شد. مطابق گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، زمان بیشتری ملزوم است تا نسخه‌های به‌روزشده این دستگاه‌های قوی اپل آماده اراعه به بازار شوند.

مارک گرمن از بلومبرگ می‌گوید اپل به گمان زیادً نیمه دوم ۲۰۲۵، نسخه‌های به‌روزشده مک استودیو و مک پرو با تراشه‌ M4 را معارفه خواهد کرد.

اراعه مک استودیو و مک پرو با تراشه M4 به گمان زیادً تا اواخر ۲۰۲۵ عقب می‌افتد_دریای تکنولوژی ۴

تأخیر در اراعه مک استودیو و مک پرو با تراشه M4 تا اواخر ۲۰۲۵

آخرین نسخه به‌روزرسانی‌شده مک استودیو و مک پرو در کنفرانس WWDC 2023 معارفه شدند. این دو دستگاه با نسخه‌های سریع تر تراشه M2 یعنی M2 مکس و M2 اولترا اراعه شدند؛ به‌این‌ترتیب نباید انتظار نسخه‌های M3 برای مک استودیو و مک پرو را داشت. یقیناً این چنین تصمیمی منطقی است؛ چون حرف های می‌بشود تراشه M3 فاقد اتصال پرسرعت UltraFusion است. این فناوری دو تراشه را به هم متصل می‌کند تا یک تراشه اولترا تشکیل کند.

ادامه مطلب
ردمی A3 معارفه شد؛ مشخصات + قیمت

خبرهای غیررسمی و شایعه‌های مختلفی درمورد مک‌های M4 انتشار شده است و می‌گوید مک‌های بعدی که با تراشه تازه سری M اپل اراعه خواهد شد، مک‌بوک پرو ۱۳ و ۱۶ اینچی خواهند می بود. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها تا قبل از سال نوی میلادی با تراشه‌های M4 پرو و M4 مکس به‌روزرسانی شوند.

کاربرانی که امیدوارند نسخه به‌روزرسانی‌شده‌ای از مک‌بوک ایر اراعه بشود، باید زیاد تر چشم به راه بمانند. خبرهای غیررسمی می‌گویند مک‌بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی به گمان زیادً اغاز سال آینده میلادی به‌روزرسانی خواهند شد. این اتفاق منطقی به نظر می‌رسد؛ چون مک‌بوک ایر اغاز امسال به‌روزرسانی شده می بود. علاوه‌براین، باتوجه‌به این که مک‌بوک ایر پرفروش‌ترین مک‌بوک اپل است، منطقی است که اپل زمان بیشتری برای مطمعن از فراهم کافی تراشه‌های M4 برای مک‌بوک ایرها تعلق دهد.

ادامه مطلب
پایان همکاری مجری مشهور با اپل صحبت درباره چین و هوش مصنوعی

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی