گلکسی S24 FE اگزینوس ۹۴۰۰


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

سامسونگ برای رونمایی از گلکسی S24 FE آماده می‌بشود و علاقه‌مندان بی‌صبرانه چشم به راه معارفه این دستگاه می باشند. اکنون بخشی از مشخصات این گوشی هوشمند افشا شده که از تجهیز آن به تراشه اگزینوس در برخی بازارها خبر می‌دهد.

گلکسی اس ۲۴ اف‌ای به‌تازگی با شماره مدل SM-S721B در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است که انگارً به بازار جهانی مربوط می‌بشود. مطابق این بنچمارک، اگزینوس ۲۴۰۰ قوت گوشی آینده سامسونگ را حداقل در برخی کشورها فراهم خواهد کرد.

گلکسی S24 FE با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ از راه می‌رسد

مطابق بنچمارک گیک‌بنچ، گلکسی اس ۲۴ اف‌ای با تراشه‌ای ۱۰ هسته‌ای و مادربرد s5e9945 از راه می‌رسد. این تراشه شامل هسته مهم ۳.۱۱ گیگاهرتزی، دو هسته قوی ۲.۹۰ گیگاهرتز، سه هسته قوی ۲.۵۹ گیگاهرتزی و ۴ هسته کم‌مصرف ۱.۹۶ گیگاهرتزی می‌بشود. این چنین در این تراشه از پردازشگر گرافیکی Xclipse 940 منفعت گیری شده است.

منفعت گیری از تراشه اگزینوس در برخی مثالهای اس ۲۴ اف‌ای چندان شگفتی‌برانگیز نیست؛ چرا که سامسونگ برای گلکسی S23 FE هم این چنین رویکردی را در پیش گرفت. به این علت امسال هم همه کاربران به چیپ اسنپدراگون دسترسی اشکار نمی‌کنند. منفعت گیری از اگزینوس به‌جای خرید تراشه‌های اسنپدراگون به گمان زیادً هزینه‌های تشکیل را برای سامسونگ افت می‌دهد.

ادامه مطلب
سامسونگ عمداً رنگ‌های حالت Vivid گلکسی S24 اولترا را تحول داده است
آخرین مطالب

مطابق بنچمارک گیک‌بنچ، گلکسی S24 FE به ۸ گیگابایت رم تجهیزمی‌بشود و سیستم‌عامل پیش‌فکر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند. بر پایه شایعه ها قبل، این گوشی هوشمند از دوربین یکسان با نسل قبلی‌اش منفعت می‌برد.

درنهایت انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۴ اف ای در پاییز امسال روانه بازار بشود، یقیناً برخی شایعه ها از معارفه آن در اغاز ۲۰۲۵ خبر خواهند داد. این گمان وجود دارد که سامسونگ از این گوشی هوشمند هم‌زمان با نسل تازه تلفنهای تاشو خود رونمایی کند.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی