دایرکت اینستاگرام


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

دایرکت اینستاگرام یکی از بهترین راه‌های برقراری ربط شخصی و گروهی در این شبکه اجتماعی محبوب است. طی چند زمان تازه، این قسمت از اینستاگرام با تحول‌های بسیاری همراه و قابلیت‌های تازه‌ای به آن افزوده شده است. این‌بار نیز به‌نظر می‌رسد با ازراه‌رسیدن ویژگی پوشه‌بندی گفتگوها در دایرکت اینستاگرام، می‌توانیم مرتب‌سازی هرچه زیاد تر این قسمت و مدیریت ساده‌تر آن را ناظر باشیم.

دایرکت اینستاگرام از همیشه مرتب‌تر خواهد شد

این قابلیت دایرکت اینستاگرام شما را منقلب خواهد کرد_دریای تکنولوژی ۴

به‌گزارش یک منبع آگاه، قابلیت تازه اینستاگرام در خلال آزمایش حالت بتای آن لو رفته است. این قابلیت به قسمت دایرکت این شبکه اجتماعی مربوط می‌بشود. یکی از مواردی که تا بحال کاربران بسیاری از آن گله داشته‌اند، مدیریت سخت گفتگوها در قسمت دایرکت بوده؛ اما انگارً این‌بار شبکه اجتماعی متعلق به متا در صدد بهبود مدیریت این قسمت قرار دارد.

به‌حرف های این منبع، اینستاگرام به‌زودی ویژگی پوشه‌بندی گفتگوها در دسته‌های گوناگون را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. به‌همین‌ترتیب فهرست دسته‌بندی گفتگوها در دایرکت اینستاگرام به‌شرح زیر خواهد می بود:

  • دسته Primary: گفتگوهای مهم و محبوبی که کاربر زیاد تر سخن بگویید‌‌های خود را با افراد حاضر در این دسته انجام می‌دهد.
  • دسته General: گفتگوهای فرعی که برای کاربر اهمیت کم‌تری دارند و تنها بعضی اوقات داخل آن می‌بشود.
  • دسته All: نمایش همه گفتگوهایی که کاربر تا بحال انجام داده است.
  • قسمت Requests: گفتگوهایی که تا این مدت اغاز نشده‌اند و برای اغاز باید از سوی کاربر تأیید شوند.
  • قسمت Ads: نمایش گفتگوهایی که از طریق دایرکت اینستاگرام برای کاربران تبلیغ ارسال می‌کنند.
ادامه مطلب
قیمت کی ام سی X5 در بازار اشکار شد

در رابطه تغییرات احتمالی قسمت دایرکت اینستاگرام چند مسئله حائز اهمیت وجود دارد. شما می‌توانید پوشه‌های Primary و General را تحول نام دهید یا مکان قرارگیری آن در صفحه را دست‌خوش تحول کنید؛ اما این نوشته شامل حال پوشه All نخواهد می بود. این چنین گفتگوهای حاضر در قسمت Ads قابل‌انتقال به دسته‌های دیگر نیستند. تا این مدت در رابطه تاریخ دقیق اراعه این ویژگی اطلاعات رسمی در دست نیست؛ اما گمان می‌رود که این قابلیت در آینده‌ای نه‌چندان دور برای کاربران اینستاگرام به‌ارمغان آورده بشود.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

ادامه مطلب
اینستاگرام روی ویژگی جدیدی به نام My Week برای استوری‌ها کار می‌کند

تندرستی و سلامتی