سامسونگ


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

تگزاس قطب تشکیل نیمه‌هادی سامسونگ در ایالات‌متحده است. کره‌ای‌ها زمان زمان بسیاری است که در آن منطقه اندوخته‌گذاری کرده‌اند و تصمیم دارند تا کارخانه تازه تراشه‌سازی خود را به قیمت میلیاردها دلار در تیلور، تگزاس تأسیس کنند؛ یقیناً این آخر کار نیست و سامسونگ اکنون بزرگراهی را هم در این منطقه برای سهولت دسترسی به کارخانه خود افتتاح کرده است.

به نقل از سام‌موبایل، سامسونگ در تشکیل برخی زیرساخت‌های عمومی در اطراف این تأسیسات تولیدی شراکت کرده است. و اکنون یک بزرگراه تازه برای سهولت دسترسی به سایت تیلور این شرکت ساخته شده که بزرگراه Samsung نام دارد.

مراسم افتتاح این بزرگراه دیروز با وجود «گرگ ابوت»، فرماندار تگزاس و نمایندگانی از شهرستان ویلیامسون، سازمان حمل‌ونقل تگزاس و سامسونگ برگزار شد. بیشتر از ۱۶ میلیون دلار در خود بزرگراه Samsung هزینه شده است که به‌گفتن دروازه‌ای برای اندوخته‌گذاری ۴۰ میلیارد دلاری سامسونگ در تگزاس محسوب می‌بشود.

ادامه مطلب
یکی از نادرترین حشرات زمین از انقراض نجات اشکار کرد

اندوخته‌گذاری‌های سامسونگ در تگزاس آمریکا ادامه دارد

بزرگراه سامسونگ در تگزاس به کارمندان، فروشندگان، شرکا و ساکنان این منطقه، دسترسی یقین و ایمنی به سایت تیلور را اراعه می‌دهد. این چنین سامسونگ با این زیرساخت، اراعه محصولات خود به مشتریان را راحت‌تر از قبل انجام می‌دهد.

این یک جاده چهاربانده است. این چنین بهبودهایی در منطقه اطراف آن تشکیل شده؛ ازجمله گسترش جاده‌های حاضر، لوله‌کشی آب و دوربرگردان‌ها. هزینه کل ساخت‌وساز برای این موارد نزدیک به ۴۰ میلیون دلار تخمین زده شده است. سامسونگ با شراکت شهرداری تیلور و شهر هوتو این پروژه را ساخته است. این نوشته قطعاً یک پیروزی و اندوخته‌گذاری طویل مدت برای سامسونگ به‌حساب می‌آید.

ادامه مطلب
مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک 4 اج سامسونگ آشکار شد_دریای تکنولوژی

فرماندار تگزاس دراین‌رابطه می‌گوید:

«با اندوخته‌گذاری بیشتر از ۴۰ میلیون دلاری سامسونگ و به‌وجودآوردن هزاران شغل، این شرکت به رهبر کسب‌وکارها در پیشرفت ایالت تگزاس تبدیل شده است. امروز اینجا هستیم تا فاز بعدی تأسیسات نیمه‌هادی این شرکت در منطقه تیلور را جشن بگیریم. این بزرگراه به‌گفتن دروازه‌ای برای بزرگ‌ترین اندوخته‌گذاری خارجی مستقیم در تاریخ ایالت تگزاس عمل می‌کند.»

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی