تبلت میت پد SE 11 هواوی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

هواوی تبلت اقتصادی جدیدی به‌نام میت‌پد SE 11 را در سطح جهانی معارفه کرده است. این دستگاه روی مقرون‌به‌صرفه بودن تمرکز دارد؛ درحالی‌که ویژگی‌هایی همانند صفحه‌نمایش بزرگ، شارژدهی باتری طویل و حمایتاز قلم را اراعه می‌دهد. در ادامه مشخصات آن را مرور می‌کنیم.

به نقل از «گیزموچاینا»، میت‌پد SE 11 دارای بدنه فلزی نازک و وزنی‌سبک است که ظاهری قشنگ به آن می‌بخشد. این محصول در دو رنگ آبی کریستالی و خاکستری با ابعاد ۲۵۲.۳ در ۱۶۳.۸ در ۶.۹ میلی‌متر و وزن ۴۷۵ گرم اراعه می‌بشود.

صفحه‌نمایش آن ۱۱ اینچی TFT LCD با وضوح +FHD (1920 در ۱۲۰۰ پیکسل) و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۵ درصد است. صفحه‌نمایش میت پد SE 11 دارای حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۱۴۰۰:۱، ۱۶.۷ میلیون رنگ، ۱۰۰% طیف رنگی sRGB و حالت کتاب الکترونیکی برای خواندن راحت است.

دیگر مشخصات فنی هواوی میت‌پد SE 11

هواوی به‌طور رسمی اطلاعاتی درمورد پردازنده این تبلت انتشار نکرده است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که به گمان زیادً به چیپست Kirin 710A یا اسنپدراگون ۶۸۰ تجهیزخواهد می بود. این تبلت از HarmonyOS 2.0 منفعت می‌برد و ویژگی‌هایی همانند همکاری چندصفحه‌ای (Multi-screen Collaboration) برای انتقال بی‌وقفه داده و اشتراک‌گذاری صفحه (Screen Sharing) را اراعه می‌دهد.

ادامه مطلب
اولین تصاویر از پلوتو بعد از کشف آن انتشار شد
آخرین مطالب

ویژگی‌های دیگر عبارت هستند از حالت چندپنجره‌ای (Multi-Window)، منفعت گیری ایمن و کنترل شده برای کودکان و تماس MeeTime برای برقراری ربط تصویری. گزینه‌های حافظه ذخیره‌سازی شامل ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت است و با گزینه‌های رم ۸/۶/۴ گیگابایت همراه می‌بشود.

تبلت هواوی میت‌پد SE 11 معارفه شد؛ مشخصات قیمت دریای.webp
تبلت هواوی میت‌پد SE 11 معارفه شد؛ مشخصات + قیمت_دریای تکنولوژی ۷

میت‌پد SE 11 دارای دوربین پشتی با یک لنز ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی برای تماس‌های ویدیویی و عکاسی است. این تبلت با یک باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ سریع ۲۲.۵ واتی همراه خواهد می بود.

MatePad SE 11 این چنین از قلم M-Pen Lite برای نوشتن، طراحی و یادداشت‌برداری حمایتمی‌کند. فناوری‌های ارتباطی این دستگاه عبارت هستند از وای‌فای (۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز)، بلوتوث ۵.۱ و پورت USB از نوع C. این چنین دارای سنسور جاذبه، سنسور نور محیط، میکروفون، بلندگوهای چهارگانه با صدای Huawei Histen 9.0 و حمایتاز USB OTG است.

ادامه مطلب
سری هواوی P70 به گمان زیادً با دو تراشه اراعه می‌بشود؛ افشای بنچمارک‌ها_دریای تکنولوژی

هواوی تا این مدت اطلاعاتی درمورد قیمت و زمان اراعه دقیق این تبلت اراعه نکرده است.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی