سامسونگ الکترونیکس با اولین اعتصاب کارگری در تاریخ 55 ساله خود مواجه شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

اتحادیه بزرگی از کارمندان سامسونگ الکترونیکس که هفته قبل اظهار کرده بودند برای اولین بار در تاریخ ۵۵ ساله غول فناوری دست به اعتصاب خواهند زد، امروز (جمعه، ۱۸ خرداد) دست به این عمل زده‌اند.

اتحادیه سراسری سامسونگ الکترونیک (NSEU) هفته قبل حرف های می بود که ۲۸ هزار عضو آن (کمتر از یک چهارم کل نیروی کار شرکت در کره) بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات بر سر دستمزد و پاداش، اعتصاب یک روزه برگزار خواهند کرد. این اتحادیه از اعضای خود خواست کرده می بود که روز جمعه را مرخصی یک روزه بگیرند و کار نکنند.

سامسونگ الکترونیکس با اولین اعتصاب کارگری در تاریخ ۵۵ ساله خود روبه رو شد_دریای تکنولوژی ۹

«لی هیون‌کوک»، مسئول NSEU به رویترز می‌گوید که «مقصد اعتصاب امروز، گفتگوی معنادار با مدیریت است.» او این چنین بدون اراعه جزئیات زیاد تر او گفت که اتحادیه در حال آماده‌سازی عمل های زیاد تر است.

عکس العمل سامسونگ به اعتصاب کارمندان

سخنگوی سامسونگ نیز به سی‌ان‌ان اظهار کرده که اعتصاب یک روزه «هیچ تأثیری بر فعالیت‌های تشکیل و مدیریت» آن نداشته است. او این چنین به این نوشته اشاره کرده است که افراد زیاد مقداری از مرخصی سالانه خود به‌منظور اعتصاب منفعت گیری کرده‌اند و او گفت:

ادامه مطلب
بیل گیتس تا این مدت هم با مایکروسافت همکاری می‌کند_دریای تکنولوژی
آخرین مطالب

«ما صمیمانه با اتحادیه در تعامل بوده‌ایم و به گفتگو با آن‌ها ادامه خواهیم داد.»

1717768574 856 سامسونگ الکترونیکس با اولین اعتصاب کارگری در تاریخ 55 ساله
سامسونگ الکترونیکس با اولین اعتصاب کارگری در تاریخ ۵۵ ساله خود روبه رو شد_دریای تکنولوژی ۱۰

تصمیم سامسونگ برای افزایش ۵.۱ درصدی دستمزد کارمندان خود در سال جاری در نهایت تبدیل این اعتصابات شده است. NSEU که بزرگ‌ترین اتحادیه در بین همه پنج اتحادیه داخلی این شرکت محسوب می‌بشود، تعهدات بیشتری همانند بهبود سیستم پاداش مبتنی بر کارکرد و یک روز مرخصی سالانه اضافی را خواست کرده است.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی