اولین تصویر تبلیغاتی رسمی از گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 اشتباهاً منتشر شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

با دقت به این که به گمان زیادً نزدیک به یک ماه با رونمایی از گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ فاصله داریم، روزبه‌روز اخبار بیشتری درمورد این دستگاه‌ها انتشار می‌بشود. اکنون شعبه قزاقستان سامسونگ انگارً به نادرست اولین عکس تبلیغاتی رسمی از این دو گوشی را انتشار کرده است و می‌توانیم طراحی آن‌ها را ببینیم.

یک کاربر ردیت به‌نام UnironicallyMe37 موفق به مشاهده و ذخیره‌سازی تصویری از وب‌سایت سامسونگ قزاقستان شده است که انگارً گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را مشخص می کند. این دو دستگاه در عکس حاضر زاویه‌های نسبتاً تیزی دارند و مربعی‌تر شده‌اند.

به‌طور خاص در رابطه گلکسی زد فولد ۶، دستگاهی را می‌بینیم که لبه‌های تخت‌تری دارد و تقریباً خمیدگی خاصی در لبه‌های آن به چشم نمی‌خورد. به‌علاوه، می‌توانیم دوربین را با همان چینش نسل‌های قبلی ببینیم. به‌نظر می‌رسد که دور لنزها حلقه‌های بزرگی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
شیائومی بادز 5 به گمان زیادً به‌زودی اراعه می‌شود_دریای تکنولوژی

اولین عکس تبلیغاتی رسمی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶

اولین عکس تبلیغاتی رسمی از گلکسی زد فولد ۶ و فلیپ ۶ اشتباهاً انتشار شد_دریای تکنولوژی ۴

گلکسی زد فلیپ ۶ هم شباهت بسیاری به نسل قبلی خود دارد، اما در این‌جا زاویه‌های تیزتری اشکار کرده است. دکمه‌های صدا اکنون برجسته‌تر به‌نظر می‌رسند، درحالی‌که دکمه پاور با حسگر تاثییر انگشت انگارً تورفته است. دیگر تحول قابل‌دقت در این دستگاه به قسمت دوربین برمی‌گردد که اکنون در اطراف لنزها از حلقه‌های فلزی منفعت گیری می‌کند.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در خانواده گلکسی زد فولد و فلیپ نیز به زبان طراحی مشخصی دست یافته است و تصمیم تشکیل تغییری بزرگ در ظاهر این دستگاه‌ها را ندارد. با این رویکرد، کاربران به‌راحتی می‌توانند تلفنهای تاشوی این غول فناوری کره‌ای را تشخیص دهند.

ادامه مطلب
مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک 4 اج سامسونگ آشکار شد_دریای تکنولوژی

گلکسی زد فولد و فلیپ ۶ به گمان زیادً در تاریخ ۱۰ ژوئیه مصادف با ۲۰ تیر در مراسم آنپکد بعدی سامسونگ معارفه خواهد شد. یقیناً این شرکت تا این مدت رسماً چیزی دراین‌باره اظهار نکرده است و باید چشم به راه دعوت‌نامه رسمی بمانیم. ساعاتی قبل در گزارشی دیگر مشخصات باتری و فناوری‌های ارتباطی گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ لو رفته می بود.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی