لنوو، اچ‌پی و ایسوس لپ تاپ هایی با تراشه جدید AMD عرضه خواهند کرد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

AMD در کامپیوتکس ۲۰۲۴ خبرداد که با همکاری مایکروسافت می‌خواهد کوپایلوت پلاس را به نسل بعدی پردازنده‌های Strix Point خود اضافه کند. این شرکت این چنین اظهار کرده که لنوو یک لپ تاپ Yoga با تراشه‌های تازه رایزن AMD اراعه خواهد کرد. HP و ایسوس نیز از جمله شرکت‌هایی می باشند که در لپ تاپ‌های آینده خود از تراشه‌های تازه Ryzen منفعت خواهند گرفت. علاوه بر این، لنوو و ایسوس ویژگی‌های هوش مصنوعی انحصاری خود را از طریق تراشه AMD AI به لپ‌تاپ‌ها اضافه می‌کنند.

لپ تاپ های تجهیزبه پردازنده‌های تازه سری رایزن

لنوو، اچ‌پی و ایسوس لپ تاپ هایی با تراشه تازه AMD اراعه خواهند کرد_دریای تکنولوژی ۴

در کامپیوتکس ۲۰۲۴، AMD انگارً اظهار کرده که اولین لپ‌تاپ‌های تجهیزبه پردازنده‌های تازه سری رایزن ماه آینده اراعه خواهند شد، اما تا این مدت اشکار نیست که این دستگاه متعلق به چه شرکتی خواهد می بود و دقیقاً چه وقتی معارفه می‌بشود.

در رابطه ویژگی‌های هوش مصنوعی انحصاری لپ‌تاپ‌ها نیز ایسوس StoryCube را نمایش داده است، برنامه‌ای که روی دستگاه اجرا می‌بشود و می‌تواند عکس و ویدیوهای شما را بر پایه حالت چهره در آن‌ها مرتب کند.

ادامه مطلب
نقشه راه برنامه‌های آینده اینتل، AMD و کوالکام فاش شد

در حالی که کوپایلوت پلاس اولین بار در سری تراشه‌های اسنپدراگون ایکس کوالکام راه‌اندازی شد، AMD ضمن اظهار همکاری خود با مایکروسافت این چنین ادعا کرده که تراشه‌های تازه سری رایزن «بهترین پردازنده‌های جهان برای رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی» می باشند.

مطابق حرف های‌های AMD، تراشه‌های هوش مصنوعی Strix Point آن همانطور که از رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی انتظار می‌رود، می‌توانند ویژگی‌های کوپایلوت پلاس را روی دستگاه اجرا کنند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به Recall اشاره کرد که ماه قبل توسط مایکروسافت معارفه شد.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

ادامه مطلب
نکات مهم مربوط به تعمیر ساعت که نباید از دست بدهید!

تندرستی و سلامتی