ردمی 13 4G با چیپ هلیو G91 و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

شیائومی گوشی Redmi 13 4G را معارفه کرد تا ناظر تازه ترین عضو از خانواده ردمی ۱۳ باشیم. این دستگاه که جانشین ردمی ۱۲ سال قبل محسوب می‌بشود، در مواردی همانند منفعت گیری از چیپست تازه هلیو G91 مدیاتک و دوربین مهم ۱۰۸ مگاپیکسلی، ارتقاء یافته است.

مشخصات ردمی ۱۳ ۴G

شیائومی ردمی ۱۳ ۴G از نمایشگر ۶.۷۹ اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی عکس ۹۰ هرتز منفعت می‌برد. مدل سال قبل نیز به همین نمایشگر تجهیزشده می بود، اما در گوشی تازه، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بالای نمایشگر تعبیه شده است.

در قسمت سخت‌افزار، همانطور که اشاره کردیم این دستگاه به چیپست تازه هلیو G91 مدیاتک تجهیزشده است. این چنین از حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی منفعت می‌برد. باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی، دیگر مشخصه داخلی دستگاه است که از شارژ ۳۳ وات نیز حمایتمی‌کند.

ادامه مطلب
قیمت سهام مایکروسافت پس از کنفرانس OpenAI رکوردشکنی کرد

دیگر مشخصات این گوشی شامل حسگر تاثییر انگشت تعبیه‌شده روی دکمه پاور و گواهی مقاومت در برابر آب و گرد‌و‌غبار IP53 می‌بشود. در عرصه نرم‌افزار نیز شیائومی ردمی ۱۳ HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

در عرصه عکاسی نیز این دستگاه دارای یک دوربین مهم ۱۰۸ مگاپیکسلی است که یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند.

مشخصات شیائومی ردمی ۱۳ ۴G
نمایشگر ۶.۷۹ اینچی IPS LCD
چیپست هلیو G91
رم ۶ یا ۸ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
دوربین مهم ۱۰۸ مگاپیکسلی / فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی / ماکرو ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی

قیمت ردمی ۱۳

1717406553 227 ردمی 13 4G با چیپ هلیو G91 و دوربین 108.webp
1717406553 422 ردمی 13 4G با چیپ هلیو G91 و دوربین 108.webp

Redmi 13 4G در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی اراعه می‌بشود. قیمت آن از ۱۹۹.۹۹ یورو برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی اغاز می‌بشود و تا ۲۲۹.۹۹ یورو برای نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایتی افزایش می‌یابد.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی