قدرتمندترین گوشی‌‌های پرچمدار اندرویدی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

آنتوتو لیست قدرتمندترین تلفنهای اندرویدی پرچمدار و بین‌رده بازار چین در مه ۲۰۲۴ را انتشار کرد. درحالی‌که قدرتمندترین پرچمدار اندرویدی به تراشه مدیاتک تجهیزشده است، قوت نیرومندترین گوشی بین‌رده اندرویدی را یکی از چیپ‌های کوالکام فراهم می‌کند.

قدرتمندترین گوشی‌‌های پرچمدار اندرویدی

در لیست قدرتمندترین تلفنهای پرچمدار اندرویدی مه ۲۰۲۴، تلفنهای تجهیزبه تراشه‌های مدیاتک در صدر قرار گرفته‌اند. گوشی ویوو X100s با چیپ دایمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای داخلی توانسته امتیاز ۲,۱۰۵,۶۲۱ را در آنتوتو کسب کند و در رتبه اول قرار بگیرد. رتبه دوم به گوشی اوپو فایند X7 با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ تعلق گرفته است.

در رتبه‌ سوم گوشی ردمی مجیک ۹ پرو به چشم می‌خورد؛ گوشی پرچمداری که به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تجهیزشده است. در رتبه چهارم مجدد یک گوشی تجهیزبه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به چشم می‌خورد: ویوو X100‌ پرو. در عکس بالا قدرتمندترین تلفنهای اندرویدی مه ۲۰۲۴ در بازار چین را می‌بینید.

ادامه مطلب
ناسا مأموریت سفر به ماه «آرتمیس 2» را تا شهریور 1404 به تعویق انداخت

قدرتمندترین تلفنهای بین‌رده اندرویدی

در قسمت تلفنهای بین‌رده، قدرتمندترین دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ تجهیزاست. وان پلاس Ace 3V با این تراشه و ۱۲ گیگابایت رم، امتیاز ۱,۴۳۷,۸۹۶ را به‌دست آورده و در صدر لیست قرار گرفته است. دومین گوشی این لیست، ریلمی GT Neo6 SE هم از همین تراشه منفعت می‌برد.

قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده اندرویدی

در رتبه سوم ردمی K70E خودنمایی می‌کند؛ گوشی هوشمندی که با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا امتیاز ۱,۳۷۴,۰۱۸ را کسب کرده است. در حالت کلی در لیست قدرتمندترین تلفنهای بین‌رده مه ۲۰۲۴، سهم تراشه‌های مدیاتک و کوالکام برابر است و هر کدام ۵ نماینده در این فهرست دارند. در عکس بیشترین قدرتمندترین تلفنهای بین‌رده اندرویدی در مه ۲۰۲۴ را می‌بینید.

ادامه مطلب
سود هواوی در سه‌ماهه اول 2024 با افزایش 564 درصدی مواجه شد_دریای تکنولوژی

درنهایت باید به این نوشته اشاره کرد که اگرچه بنچمارک‌ها می‌توانند قوت تلفنها را نشان دهند، اما نمی توانند توانایی کاربری مناسب را ضمانت کنند؛ چراکه عوامل مختلفی در توانایی کاربری نقش دارند.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی