گلکسی واچ X احتمالاً اوایل مرداد با شارژدهی باتری بهتر معرفی می‌شود


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

ساعت هوشمند پریمیوم سامسونگ با نام گلکسی واچ X انگارً اواخر ماه ژوئن (مردادماه) با شارژدهی باتری بهتر رونمایی خواهد شد.

خبرهای غیررسمی درمورد نسل بعدی سامسونگ گلکسی واچ ۷ نشان می‌دادند که خانواده ساعت‌های هوشمند این شرکت در سه نسخه ازجمله مدل اولترا اراعه خواهد شد. اما اکنون حرف های می‌بشود که سامسونگ انگارً می‌خواهد قدرتمندترین ساعت هوشمند خود را با گفتن احتمالی گلکسی واچ ایکس (Galaxy Watch X) اراعه کند.

گلکسی واچ X به گمان زیادً اغاز مرداد با شارژدهی باتری بهتر معارفه می‌شود_دریای تکنولوژی ۴

گلکسی واچ X با باتری بهتر به گمان زیادً مردادماه از راه می‌رسد

بر پایه گزارش‌های غیررسمی، گلکسی واچ X تا عمق ۱۰۰ متری (۳۳۰ فوت) در برابر آب مقاوم خواهد می بود که همان رتبه مقاومت در برابر آب اپل واچ اولترا است. باید دقت داشت که مقاومت در برابر آب، در اتمسفر اندازه‌گیری می‌بشود و عمق واقعی که می‌توان به آن دست یافت، کمتر از آن است. برای مثال در رابطه ساعت هوشمند اپل، این عدد نزدیک به ۴۰ متر (۱۳۰ فوت) است.

ادامه مطلب
سامسونگ از ظاهر حلقه سلامتی گلکسی رینگ پرده برداشت

به‌هرحال، گلکسی واچ ایکس قرار است با طول عمر باتری بهتر نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند از راه برسد. این ساعت هوشمند به گمان زیادً شارژدهی باتری تا ۱۰۰ ساعت یا نزدیک به ۴ روز داشته باشد. برای قیاس، گلکسی واچ ۶ کلاسیک انگارً تا ۴۰ ساعت شارژدهی باتری دارد و گلکسی واچ ۵ پرو که باتری بزرگتری دارد تا ۸۰ ساعت دوام می‌آورد. اپل واچ اولترا ۲ نیز وعده ۳۶ ساعت شارژدهی باتری را می‌دهد.

بخشی از این بهبود به گمان زیادً امکان پذیر به‌علت تراشه اگزینوس W1000 تازه و بهبودیافته باشد که انگارً اولین تراشه ۳ نانومتری سامسونگ در بازار است. اما به‌نظر می‌رسد که گلکسی واچ ایکس، باتری بزرگتری حداقل درمقایسه با نسخه کلاسیک خواهد داشت. رگولاتورهای کره جنوبی باتری ۵۷۸ میلی‌آمپرساعتی را در روبه رو ۴۲۵ میلی‌آمپرساعتی در گلکسی واچ ۶ کلاسیک و ۵۷۳ میلی‌آمپرساعتی را برای واچ‌ ۵ پرو قبول کرده‌اند.

ادامه مطلب
هیئت مدیره قبلی OpenAI انگارً سم آلتمن را انسانی فریبکار برداشت می‌کرد

سامسونگ به گمان زیادً گلکسی واچ X را در ۲۴ جولای (۳ مردادماه) رونمایی می‌کند.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی