مایکروسافت ساخت نسخه‌های شخصی هوش مصنوعی Copilot را فراهم می‌کند


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

مایکروسافت نیز تصمیم دارد تا به‌زودی به کسب‌و‌کارها و گسترش‌دهندگان اجازه دهد تا نسخه‌های بی همتا خود از هوش مصنوعی Copilot را بسازند که می‌توانند همانند کارمندان مجازی، برخی ماموریت های از جمله بازدید ایمیل‌ها را به‌صورت خودکار انجام بدهند.

«چارلز لامانا»، معاون برنامه‌ها و پلتفرم‌های تجاری مایکروسافت توضیح می‌دهد:

«ما فهمید شدیم که محدود کردن Copilot به مکالمات، با دقت به کاری که Copilot می‌تواند انجام دهد زیاد محدود کننده است. به جای داشتن یک Copilot که چشم به راه می‌ماند تا فردی با آن سخن بگویید کند، چه می‌بشود اگر بتوانید Copilot خود را فعال‌تر کنید و بتواند در بعد‌عرصه کارهای خود را انجام دهد؟»

مایکروسافت از امروز این قابلیت جدیدی را برای گروه زیاد کوچکی از آزمایش‌کنندگان در دسترس قرار داده است و در اواخر سال جاری پیش‌نمایش عمومی آن از طریق Copilot Studio اراعه می‌بشود. مایکروسافت برای توضیح زیاد تر این قابلیت، مثالی را اراعه کرده است که به شرح زیر است:

ادامه مطلب
فروش پراید اقساطی مدل 1388، سندی از حالت وخیم بازار ماشین در سرزمین
آخرین مطالب

«فکر کنید که تازه استخدام شده‌اید. یک کوپایلوت فعال به شما خوش‌آمد می‌گوید، در رابطه داده‌های منبع های انسانی استدلال می‌کند و به سؤالات شما جواب می‌دهد، شما را به دوستانتان معارفه می‌کند، به شما آموزش می‌دهد و ضرب‌الاجل‌ها را به شما می‌دهد، در فرم‌ها به شما پشتیبانی می‌کند و هفته اول جلساتتان را تنظیم می‌کند. اکنون، منبع های انسانی و کارمندان می‌توانند بدون دردسر، بر روی ماموریت های عادی خود تمرکز کنند.»

مایکروسافت این چنین با اتصال‌داده به وب‌سایت‌های عمومی، شیرپوینت، وان‌درایو و موارد دیگر، به کسب‌وکارها پشتیبانی می‌کند تا در Copilot‌های سفارشی خود از داده‌های خود پشتیبانی بگیرند. این قابلیت بخشی از تلاش گسترده‌تر مایکروسافت برای ارتقاء Copilot به بیشتر از یک چت‌بات است.

ادامه مطلب
اپل برای هفدهمین سال متوالی «تحسین‌برانگیزترین شرکت جهان» معارفه شد

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع