راهنمای خرید میکروفون گیمینگ


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

اگر استریمر و یا گیمر هستید، مطمئنا می‌دانید که خرید میکروفون گیمینگ باکیفیت چه مقدار مهم است. هرچه کیفیت صدای شما خوب‌تر و بهتر باشد، مقدار مخاطبان شما در فضای مجازی نیز افزایش اشکار می‌کند. علاوه بر این مورد، لذت بازی‌های ویدیویی نیز برای شما زیاد تر می‌بشود.

اما به طور کلی یک میکروفون گیمینگ خوب دارای چه ویژگی‌هایی است؟ کدام یک از انواع میکروفون‌های گیمینگ بهتر و باکیفیت‌تر می باشند؟ در زمان خرید میکروفون در تهران باید به چه نکاتی دقت داشته باشیم؟ و از همه مهم‌تر بهترین مرکز اراعه دهنده میکروفون در ایران کدام است؟

نکات مهم در خرید میکروفون گیمینگ

همانند هر وسیله و کالای فرد دیگر، در خرید میکروفون در تهران نیز ملزوم است تا به یک سری نکات مهم دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین میکروفون گیمینگ را خریداری کنید. در زیر چند مسئله مهم را درمورد این نوشته در اختیار شما قرار می‌دهیم:

ادامه مطلب
تا دیر نشده از زمان کمپین «سه هیچ جلویی» ایکس ویژن برای تهییه یخچال فریزر منفعت گیری کنید

الگوی قطبی مناسب میکروفون گیمینگ

الگوی قطبی میکروفون گیمینگ در اصل سطح حساس بودن میکروفون به فرکانس‌های صدا را توصیف می‌کند. برخی از انواع میکروفون‌های گیمینگ فقط یک الگوی قطبی دارند، این در حالی است که برخی دیگر از انواع آن‌ها امکان پذیر که چند الگوی قطبی گوناگون را اراعه دهند.

Cardioid جزو یکی از انواع رایج الگوهای قطبی محسوب می‌بشود به طوری که می‌توان از آن حتی برای ضبط آواز نیز منفعت گیری کرد. این نوع میکروفون‌ها نسبت به صداهایی که از سمت جلو می‌آیند، حساسیت بیشتری را نشان خواهند داد. بهتر است در خرید میکروفون گیمینگ این مورد را نیز مورد بازدید قرار دهید.

میکروفون Omnidirectional نیز به طور کلی در روبه رو میکروفون Cardioid قرار گرفته است و به آن‌ها میکروفون‌های همه جهته می‌گویند. به عبارتی ساده‌تر، میکروفون‌های Omnidirectional نسبت به همه صداها از هر جهت حساس می باشند. ابن نوع میکروفون گیمینگ زیاد تر برای مواقعی که می‌خواهید صداهای داخل اتاق همانند پچ پچ افراد و یا هر صدای فرد دیگر را ضبط کنید، کاربرد دارند.

محدوده جواب فرکانس

در حالت کلی هرچه صدا گسترده‌تر و بلندتر باشد، بهتر است. هرچه یک میکروفون گیمینگ بتواند صداهایی که دارای فرکانس پایین می باشند همانند ۱۸ هرتز و یا فرکانس‌های بالا همانند ۲۲ کیلوهرتز را منتقل کند، قطعا قدم موثری در جهت کسب گفتن برترین و باکیفیت‌ترین میکروفون گیمینگ برداشته است. با این حال احتمالا از خود سوال کنید که محدوده شنوایی همه انسان‌ها بین ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است و صدای‌هایی که خارج از این محدوده می باشند را انسان نمی‌تواند بشنود.

ادامه مطلب
ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی ایکس ویژن به بازار آمد

اگرچه این قضیه کاملا صحت دارد، اما نوشته مهم این است که هارمونیک‌هایی که به فرکانس‌های بالا و یا پایین اضافه شده‌اند، برای انسان به خوبی قابل شنیدن است. به عبارتی دقیق‌تر، اگرچه ما نمی‌توانیم خود صداها را به وضوح بشنویم، اما هارمونیک آن‌ها را می‌توانیم به خوبی حس کنیم که این مورد به خودی خود به گسترده‌تر شدن صدا پشتیبانی تعداد بسیاری می‌کند. بهتر است که در خرید میکروفون در تهران به این مورد نیز دقت داشته باشید.

1716218264 754 راهنمای خرید میکروفون گیمینگ دریای تکنولوژی.webp

نحوه اتصال به گوشی

میکروفون‌های گیمینگ اکثرا مبتنی بر USB می باشند و در واقع صداهای زیاد باکیفیت و خوبی را اراعه خواهند داد. با این وجود امکان پذیر از خود سوال کنید که چطور می‌توانیم میکروفن گیمینگ را به گوشی و لپ تاپ و یا هرچیزی فرد دیگر وصل کنیم؟

همان طور که پیش‌تر به این نوشته اشاره کردیم. این نوع از میکروفن‌ها توسط پورت USB به گوشی، لپ تاپ و رایانه‌های گوناگون شما وصل خواهد شد. یقیناً خوب است بدانید که میکروفون‌های گیمینگ برای اتصال به رایانه شخصی شما نیاز به یک مبدل یکپارچه آنالوگ به دیجیتال (ADC) دارند تا سیگنال میکروفون آنالوگ را تحول بدهند و آن را به داده‌های دیجیتال تبدیل کند.

ادامه مطلب
20 فیلم جنگی جدیدی که احتمالاً ندیده اید

بک لایت RGB

نورهای RGB در واقع بهترین و زیباترین نورها برای فیلم برداری و تشکیل محتوا می باشند. با دقت به این که میکرفون‌های گیمینگ یکی از ابزارها خاص تشکیل محتوا و فیلمبرداری محسوب خواهد شد، بعد در نتیجه برخورداری آن‌ها از نور RGB اهمیت بالایی دارد. امروزه برخی از انواع میکروفن‌های گیمینگ دارای بک لایت rgb می باشند و به شما این امکان را خواهند داد تا بتوانید یک تشکیل محتوای دلنشین و گیرا داشته باشید و دقت مخاطبان را به خود جلب کنید و از این طریق تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که در عرصه تشکیل محتواهای پیشرفته و حرفه‌ای فعالیت می‌کنید، بعد به این علت ملزوم است، زمان خرید میکروفون در تهران به برخورداری آن از لایت RGB دقت داشته باشید؛ چراکه با این قابلیت می‌توانید زیبایی فیلمبرداری و محتواهای خود را افزایش دهید و نتیجه مطلوب‌تری را کسب کنید.

ادامه مطلب
گسترش تکنیک چاپ سه بعدی سریع با فلز مایع توسط پژوهشگران MIT

ظاهر شیک و دلنشین

مسئله فرد دیگر که زمان خرید میکروفون در تهران باید به آن دقت داشته باشید، قطعا ظاهر شیک و زیبای این محصول است. همان طور که گفتیم از این محصول در فیلمبرداری و تشکیل محتوا منفعت گیری می‌بشود؛ به این علت ملزوم است تا محصول شما یک ظاهر خوب و کاربردی و مخاطب پسند داشته باشد.

دکمه قطع صدا

دکمه قطع صدا یکی از اجرای زیاد مهم میکروفون گیمینگ است و باید زمان خرید این محصول به نحوه کارکرد آن دقت داشته باشید و بدانید که این محصول چطور کار می‌کند؛ چراکه امکان پذیر بخواهید در زمان فیلمبرداری، ویدیو خود را کات کنید که در این زمان باید میکروفون گیمینگ را خاموش کنید؛ به این علت ملزوم است تا در خرید خود به این مورد نیز دقت و دقت کافی داشته باشید.

گارانتی

در خریدی هر محصولی باید به خدمات بعد از فروش آن همانند گارانتی محصول دقت داشته باشید. خرید میکروفون در تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و در خرید آن ملزوم است تا در ابتدا از مقدار گارانتی محصول مطلع شوید و بینید که این محصول چه مقدار گارانتی دارد؛ چراکه امکان پذیر بخواهید میکروفون گیمینگ موردنظر را معاوضه کنید.

1716218265 94 راهنمای خرید میکروفون گیمینگ دریای تکنولوژی.webp

بهترین فروشگاه اراعه کننده میکروفن گیمینگ

اگر به جستوجو بهترین مرکز برای خرید میکروفون در تهران هستید، فروشگاه معتبر بهین مدیا را به گفتن برترین اراعه کننده این محصول در تهران و این چنین در سرزمین به شما معارفه می‌کنیم. این فروشگاه آنلاین میکروفون‌های گیمینگ برند کامیکا را که یکی از بهترین انواع میکروفون‌ها می باشند را با ۱۲ ماه گارانتی به مشتریان اراعه می‌کند. شما با خرید از این فروشگاه آنلاین معتبر می‌توانید می‌توانید کیفیت میکروفون گیمینگ خود را ضمانت کنید و بهترین میکروفون استریم و گیمینگ را با بهترین خدمات بعد از فروش خریداری کنید.

ادامه مطلب
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید

جمع‌بندی

خرید یک میکرفون گیمینگ باکیفیت و مناسب و مقرون به صرفه یکی از موضوعات زیاد مهمی است که اکثر گیمرها و تشکیل کنندگان محتوا به آن دقت دارند. در خرید میکروفون در تهران ملزوم است تا به یک سری نکات مهم دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین آن را خریداری کنید. این چنین شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهین مدیا، بهترین و باکیفیت‌ترین انواع میکرفون‌های گیمینگ را به طور غیر حضوری و به راحتی خریداری کنید.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع