چهار استیکر جدید به بخش استوری اینستاگرام اضافه شدند


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

اینستاگرام تعدادی ویژگی تازه را برای استوری ها معارفه کرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به راه‌های تعاملی جدیدی برای اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو اشاره کرد.

دلنشین‌ترین ویژگی تازه اینستاگرام، Reveal نام دارد و با وجود آن، محتوای استوری در ابتدا به‌صورت تار و محو نمایش داده می‌بشود. تنها راهی که کاربران دیگر می‌توانند این استوری‌ها را ببیند، ارسال مطلب‌شخصی برای فردی است که آن را به اشتراک گذاشته است. «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام قبلاً حرف های می بود که مطلب‌های خصوصی قسمت مهمی از این پلتفرم می باشند و همراه با استوری‌ها، بیشترین رشد اینستاگرام را به خود تعلق خواهند داد.

به این علت، نیاز به ارسال مطلب‌خصوصی برای مشاهده استوری‌هایی که توسط ویژگی Reveal انتشار شده‌اند، می‌تواند علترشد زیاد تر اینستاگرام بشود. تولیدکنندگان محتوا نیز می‌توانند از این ویژگی برای افزایش تعامل استوری‌های خود منفعت ببرند.

دیگر استیکرهای تازه استوری اینستاگرام

1714814447 405 چهار استیکر تازه به قسمت استوری اینستاگرام اضافه شدند دریای تکنولوژی.webp

ویژگی فرد دیگر که به استوری‌های اینستاگرام اضافه شده، Frames نام دارد که روی تصاویر، یک عکس پولاروید به رنگ خاکستری نمایش می‌دهد. این عکس نیز در ابتدا قابل مشاهده نخواهد می بود و وقتی که کاربران دیگر گوشی خود را تکان خواهند داد، ظاهر می‌بشود.

ادامه مطلب
اولین تصاویر از خط تشکیل زیاد پهپاد ناظر 136 در روسیه
آخرین مطالب
1714814447 630 چهار استیکر تازه به قسمت استوری اینستاگرام اضافه شدند دریای تکنولوژی.webp

اینستاگرام این چنین یک ویژگی مبتنی بر موسیقی با نام «Add Yours Music» به استیکرهای استوری اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد با منفعت گیری از دستوراتی همانند «آهنگ مورد‌علاقه در آلبوم» آهنگ‌ها را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند.

1714814447 283 چهار استیکر تازه به قسمت استوری اینستاگرام اضافه شدند دریای تکنولوژی.webp

آخرین استیکر اضافه‌شده به استوری‌های اینستاگرام نیز Cutouts نام دارد. با این ویژگی‌، می‌توانید بخشی از هر ویدیو یا عکس حاضر در گالری گوشی خود را به یک استیکر سفارشی تبدیل کنید و آن‌ها را به استوری یا ریلزهای خود اضافه کنید. بعد از ساخت استیکر با این ویژگی، آن‌ها در منوی استیکرهای استوری ذخیره خواهد شد و این چنین می‌توان به دیگران نیز اجازه داد تا آن‌ها را ذخیره کنند.

ادامه مطلب
متا در مطلب‌های اینستاگرام، تصاویر دارای برهنگی را محو می‌کند_دریای تکنولوژی

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع