خرید آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۴؛ آیا ارزش دارد یا خیر؟


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

سیستم عامل iOS در آیفون ۱۳ به طوری موفق شده که اکنون بعد از گذشت چند سال، هم چنان آیفون ۱۳ جزو محصولات زیاد خوش ساخت و صد یقیناً پرفروش در بازارهای جهانی محسوب می‌بشود.

 آیفون ۱۳ با طراحی شیک و طیف وسیعی از ویژگی‌های دیدنی در سال ۲۰۲۱ اراعه شد. آیفون ۱۳ با تراشه قوی A15 Bionic، صفحه نمایش Super Retina XDR و سیستم دوربین بهبودیافته، توانایی کاربری زیاد ارزنده‌ای را برای کاربران به جستوجو دارد. قیمت آیفون ۱۳ نسبت به دیگر محصولات اپل ارزان‌تر بوده و به همین علت هم چنان در سال ۲۰۲۴، خرید آیفون ۱۳ برای افرادی که تصمیم خرید آیفون تازه را دارند به صرفه خواهد می بود.

ادامه مطلب
ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران و کرج را ببینید

آیفون ۱۳ از نظر مشخصات و قیمت می‌توان او گفت که در کنار آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ قرار می‌گیرد. در حالی که آیفون ۱۱ تا این مدت با تراشه توانمند A13 Bionic خود به خوبی در بازار باقی مانده، آیفون ۱۲ با اتصال ۵G و سیستم دوربین گسترش یافتهتر داخل رقابت‌ها شد. جدا از این موارد، در ادامه تصمیم داریم آیفون ۱۳ را از چند جنبه بازدید کنیم تا این جمله را ثابت کنیم که چرا آیفون ۱۳ هم چنان در بازار محبوب بوده و قیمت خرید بالایی دارد.

به روز رسانی کارکرد و نرم افزار

تراشه A15 Bionic آیفون ۱۳ کارکرد روان و زیاد سریعی را ضمانت می‌کند و آن را به انتخابی یقین برای کارهای روزمره و برنامه‌های تقریبا سنگین تبدیل می‌کند. در قیاس با آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ ، آیفون ۱۳ شدت و کارایی بهتری را از خود به نمایش می‌کشد. علاوه بر این مورد، ضمانت اپل به اراعه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ضمانت می‌کند که آیفون ۱۳ هم چنان حمایتو ویژگی‌های تازه را برای سال‌های آینده دریافت می‌کند.

ادامه مطلب
در سال 2023 از گوگل پلی بیشتر از 600 میلیون بار بدافزار دانلود شده است

دوربین و عکاسی

قابلیت‌های دوربین آیفون ۱۳ در قیاس با نسل‌های قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. آیفون ۱۳ با ویژگی‌هایی همانند حالت شب، فیوژن عمیق و عکاسی محاسباتی بهبودیافته، عکس‌ها و ویدیوهای خیره‌کننده‌ای را ثبت و ذخیره می‌کند. در حالی که آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ هم دوربین‌های زیاد خارق العاده‌ای دارند، پیشرفت‌های آیفون ۱۳ جهت شده تا این گوشی دلنشین اپل هم چنان یک انتخاب قانع‌کننده برای علاقه‌‌مندان به عکاسی در سال ۲۰۲۴ باشد.

عمر باتری و ماندگاری

1714380810 969 خرید آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۴؛ آیا قیمت دارد یا
خرید آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۴؛ آیا قیمت دارد یا خیر؟_دریای تکنولوژی ۷

عمر باتری و ماندگاری شارژ از عوامل زیاد مهم برای منفعت گیری روزانه از تلفنهای هوشمند برداشت خواهد شد. آیفون ۱۳ عمر باتری خوبی داشته و کاربران می‌توانند بدون نگرانی از همه شدن شارژ، حداقل یک روز خود را بدون نیاز به شارژ‌ مجدد در منفعت گیری‌ی عادی بگذرانند. از نظر دوام، آیفون ۱۳ از پیشرفت‌های مداوم اپل در مواد و تکنیک‌های ساخت سود می‌برد. در حالی که آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ هم عمر باتری و دوام رضایت بخشی دارند، پیشرفت‌های آیفون ۱۳ آن را به گزینه‌ای برجسته و مهم تبدیل کرده است.

ادامه مطلب
پیش‌بینی انیشتین به حقیقت پیوست، معارفه نخستین موتور پروتونی برای خودروها_دریای تکنولوژی

اپل به طور رسمی ظرفیت باتری آیفون ۱۳ را آشکار نمی‌کند. عمر باتری نیز بسته به الگوهای منفعت گیری و عوامل دیگر می‌تواند متفاوت باشد. قابلیت‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم با هر نسل بهبود یافته‌اند و خوشبختانه آیفون ۱۳ از شارژ بی‌سیم MagSafe حمایتمی‌کند. با همه این تفاسیر، هر سه آیفون مورد او گفت و گو در این نوشته دارای مدیریت باتری تطبیقی ​​برای بهینه سازی سلامت و کارکرد باتری می باشند.

اکوسیستم برنامه و توانایی کاربری

یکی از نقاط قوت آیفون در اکوسیستم، در توانایی کاربری یکپارچه آن نهفته است. چه آیفون ۱۱، آیفون ۱۲ یا آیفون ۱۳ را انتخاب کنید، به مجموعه وسیعی از برنامه‌های با کیفیت بالا دسترسی خواهید داشت. با این حال، مدل‌های جدیدتر به طور معمول کارکرد و بهینه‌سازی بهتری را برای آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اراعه داده و به تبع توانایی کاربری روان‌تری را ضمانت می‌کنند.

قیمت و قیمت

هنگامی قیمت آیفون ۱۳ را در نظر می‌گیریم، مهم است که ویژگی‌ها و عملکردهای گوشی را هم بازدید کنیم. با وجود این نوشته که قیمت آیفون ۱۳ بالاتر از آیفون ۱۱ است، پیشرفت‌های آیفون ۱۳ در مولفه‌های یاد شده جهت شده تا خرید این گوشی را ترجیح دهیم. این چنین آیفون ۱۳ در قیاس با آیفون ۱۲ احتمالا المان‌ها و قابلیت‌های قابل توجهی نداشته باشد، اما برای افراد پر و پا قرص اکوسیستم اپل قطع به یقین خرید آیفون ۱۳ دلنشین‌تر و بهتر خواهد می بود؛ چرا که این مدل گوشی از جنبه‌ی کیفیت ساخت و این چنین سال تشکیل یک سر و گردن بالاتر از آیفون ۱۲ محسوب می‌بشود.

ادامه مطلب
همه چیز درمورد وردپرس/نگاهی فنی به CMS محبوب جهان_دریای تکنولوژی

با همه این تفاسیر، اگر از جنبه‌ی بودجه با محدودیت مواجه هستید، آیفون ۱۱ احتمالا بهترین انتخاب برای شما در بازار محصولات اپل باشد. در غیر این صورت، آیفون ۱۳ و حتی آیفون ۱۲ می‌توانند در سال تازه همه نیازهای کاربران معمولی را برآورده کنند. یقیناً اگر تصمیم خرید یک آیفون کار کرده و به کلمه دست دوم را دارید، باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید. اول از همه مقدار ظرفیت سلامت باتری را بازدید کنید؛ چرا که سلامت باتری زیر ۸۰ درصد، یک نقطه منفی مهم به حساب می‌آید و ترجیح بر این است گوشی مورد نظر را خریداری نکنید. این چنین در نظر داشته باشید که هر اندازه مدل آیفون قدیمی‌تر باشد، حمایتاز به‌روز رسانی‌های نرم‌افزاری آینده هم محدودتر خواهد می بود. بر مطابق بیانه‌ی شرکت اپل، محصولات این کمپانی حداقل تا هفت سال از حمایتهمه عیار نرم‌افزاری و به‌روز رسانی‌های امنیتی منفعت‌ می‌برند. در نهایت، حتما باید دقت کنید که اگر تصمیم فروش مجدد گوشی کار کرده را دارید، آیا در آینده برای این محصول خریداری اشکار خواهد شد یا خیر.

ادامه مطلب
بهترین موس های گیمینگ بی سیم (وایرلس) در سال 2023

خرید آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۴ یک اندوخته‌گذاری عاقلانه برای افرادی محسوب می‌بشود که به جستوجو آخرین ویژگی‌ها و کارکرد می باشند. در حالی که آیفون ۱۱ و آیفون ۱۲ تا این مدت در جنبه‌های گوناگون قوت و کارکرد مساعد را از خود نشان خواهند داد، پیشرفت‌های آیفون ۱۳ در کارکرد، قابلیت‌های دوربین و عمر باتری این دستگاه را به یک انتخاب زیاد ایده‌آل تبدیل کرده است. در نهایت، تصمیم برای خرید آیفون ۱۳ یا هر گوشی تازه اپل کاملا به نیازها، برتری‌ها و به اختصاصی به بودجه فردی شما بستگی دارد.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع