BYD


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

خودروسازان چینی طی سالیان تازه علاقه شدیدی به پیکاپ‌ها اشکار کرده‌اند. حتی شرکت چری که سابقه‌ای در تشکیل پیکاپ ندارد، تصمیم گرفته است با همکاری دیگر خودروسازان چینی پیکاپ بسازد. از این رو دور از انتظار به نظر می‌رسید که غول خودروساز چینی علاقه‌ای به وجود در بازار پیکاپ‌ها نداشته باشد. بر پایه گزارش رسانه‌های چینی، پیکاپ بی‌وای‌دی به زودی روانه بازار خواهد شد.

شرکت چینی بی‌وای‌دی وجود گسترده‌ای در بازار ماشین آمریکای جنوبی دارد و به نظر می‌رسد مکزیک نخستین کشوری باشد که پیکاپ‌ بی‌وای‌دی در آن رونمایی خواهد شد. باید به این نوشته اشاره کنیم که بی‌وای‌دی در مکزیک یک خط تشکیل دارد و اتوبوس‌های برقی را در این کارخانه به تشکیل می‌رساند.

چشم به راه پیکاپ بی‌وای‌دی در آینده نزدیک باشید!_دریای تکنولوژی ۹

مهندسان و طراحان بی‌وای‌دی تصمیم گرفته‌اند تا برای دستیابی به فروش سریع، پیکاپ خود را همانند به فورد F-150 طراحی کنند. این کار به آن‌ها امکان می‌دهد تا فروش مناسبی را در بازار آمریکای لاتین توانایی کنند، چرا که فورد F-150 خودرویی محبوب در سراسر جهان است. یقیناً بی‌وای‌دی رویای ورود به بازار آمریکا را نیز در سر می‌پروراند.

ادامه مطلب
سایدلودینگ به iOS می‌آید؛ تغییری بزرگ در سیستم‌عامل اپل

مشخصات فنی احتمالی پیکاپ بی‌وای‌دی

بر پایه اطلاعات اولیه‌ای که به دست خبرنگاران رسید، می‌توان او گفت که پیکاپ بی‌وای‌دی بر پایه پلتفرم BYD DMO گسترش یافته است. این پلتفرم از شاسی نردبانی و سیستم تعلیق کاملا جدا گانه منفعت می‌برد. چرخ‌های این پلتفرم نیز از نوع همه متحرک الکتریکی می باشند. بی‌وای‌دی تصمیم دارد تا پیکاپ خود را در قالب نسخه‌های هیبریدی و همه الکتریکی به بازار اراعه کند.

پیکاپ بی‌وای‌دی
چشم به راه پیکاپ بی‌وای‌دی در آینده نزدیک باشید!_دریای تکنولوژی ۱۰

پیکاپ BYD از سیستم انتقال قوت الکتریکی منفعت می‌برد و با نصب دوربین‌های همه جانبه، قابلیت بازدید محیط پیرامونی را برای راننده فراهم می‌کند. به این علت می‌توان او گفت که پیکاپ BYD گزینه مناسبی برای گذر از مسیرهای بیراهه است. با این حال نمی‌توان برای کارهای سنگین از این پیکاپ چینی منفعت گیری کرد، موضوعی که آمریکایی‌ها به آن شهرت دارند. خبرنگاران انتظار دارند در نمایشگاه ماشین پکن ۲۰۲۴، نخستین پیش‌نمایش پیکاپ بی‌وای‌دی صورت بگیرد.

ادامه مطلب
کارت ویزیت دیجیتال چیست؛ مزایا و روش تهیه آن

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع