ویژن پرو


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

به حرف های یک تحلیل‌گر معتبر، اپل استراتژی تشکیل ویژن پرو را برای سال ۲۰۲۴ تحول داده است. این شرکت تصمیم داشت در سال جاری میلادی نزدیک به ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار دستگاه را به‌بازار اراعه کند، اما اکنون در استراتژی تازه خود، فقط بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار عدد از این دستگاه اراعه خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد علت این نوشته استقبال کمتر از حد انتظار کاربران از دستگاه حقیقت ترکیبی کوپرتینویی‌ها باشد.

اپل سفارشات تشکیل ویژن پرو را افت داده، و به‌حرف های «مینگ چی کو»، تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، این نوشته نشانه آن است که تقاضا در ایالات‌متحده «زیاد زیاد تر از انتظارات افت داشته است». در نتیجه، انتظار می‌رود اپل بعد از اراعه ویژن پرو در کشورهای دیگر، نگاه محافظه‌کارانه‌ای به مقدار تقاضا و اراعه این هدست داشته باشد.

زمان اراعه ویژن پرو در دیگر کشورها

این تحلیل‌گر قبلاً حرف های می بود که کوپرتینویی‌ها، ویژن پرو را قبل از کنفرانس جهانی گسترش‌دهندگان ژوئن (خرداد-تیرماه ۱۴۰۳) در بازارهای تازه معارفه خواهند کرد؛ به این علت به گمان زیادً می‌توانیم دو ماه دیگر ناظر اراعه این دستگاه در مناطق دیگر باشیم.

ادامه مطلب
دانشمندان توانستند کوچک‌ترین شتاب‌دهنده ذرات در جهان را بسازند

اپل انتظار دارد که فروش Vision Pro در سال ۲۰۲۵ نسبت به سال ۲۰۲۴ افت یابد؛ به این علت حرف های می‌بشود که این شرکت درحال «بازبینی و تنظیم مجدد» نقشه راه هدست خود است. مینگ چی کو انتظار ندارد که مدل جدیدی از ویژن پرو در سال ۲۰۲۵ اراعه بشود. به حرف های این تحلیل‌گر، انتظار نمی‌رود نسخه بهبودیافته این دستگاه سریعتر از سال ۲۰۲۷ به بازار بیاید. قبلاً شایعاتی مبنی بر اراعه نسخه بهبودیافته ویژن پرو در اواخر ۲۰۲۵ وجود داشت، اما به گمان زیادً اپل این استراتژی را تحول داده است.

در آخر، این تحلیل‌گر مشهور معتقد است که اپل باید برای از بین بردن افتبرنامه‌های کاربردی، قیمت و راحتی منفعت گیری از این دستگاه، زیاد تر کار کند. این تغییرات باید به‌طوری باشند که در نهایت بر توانایی کاربری تأثیر منفی نگذارند. انتظار می‌رود فروش ضعیف ویژن پرو بر رشد بازار لنزهای صاف و پذیرفتن فناوری نمایشگر microOLED در لوازم الکترونیکی مصرفی کوچک، تأثیر بگذارد.

ادامه مطلب
هواوی برای رقابت با اپل به گمان زیادً روی هدست حقیقت ترکیبی خود کار می‌کند

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع