شرایط فروش پراید وانت


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

شرکت سایپا شرایط فروش پراید وانت را برای اردیبهشت ۱۴۰۳ خبرداد. این شرایط از نوع فروش نقدی با موعد تحویل سریع است. بخشنامه فروش سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال خواهد شد و در دسترس متقاضیان قرار دارد. این بخشنامه تا زمان تکمیل ظرفیت در اختیار متقاضیان خواهد می بود.

شرایط فروش پراید وانت، اردیبهشت ۱۴۰۳:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
سایپا ۱۵۱ تیپ DA ۳۰۹,۷۷۴,۰۰۰ تومان سفید حداکثر ۹۰ روز بعد از پذیرفتن

همان‌گونه که در جدول بالا می‌بینید، قیمت پراید وانت از سوی سایپا نزدیک به ۴۰ میلیون تومان افزایش را توانایی کرده است. با این افزایش قیمت، نرخ این ماشین در بازار و کارخانه اکنون اختلاف کمتری با یکدیگر دارند. اکنون قیمت وانت پراید در بازار آزاد ۳۴۱ میلیون تومان است که اختلاف بیشتر از ۳۰ میلیون تومانی را با نرخ رسمی این ماشین مشخص می کند.

ادامه مطلب
نگاهی به قیمت سایپا اطلس در بازار؛ کوییک ارتقا یافته با چه بهایی فروخته می‌بشود؟

با دقت به این که سایپا ۱۵۱ ارزان‌ترین ماشین کار و تجاری حاضر در کشورمان است، انتظار داریم تا متقاضیان استقبال گرمی از شرایط فروش پراید وانت به عمل بیاورند. از نظر دیگر فروش گسترده این ماشین و تحویل آن به متقاضیان در مقیاس بالا، علتتعادل قیمت‌ها در بازار آزاد خواهد شد.

شرایط فروش پراید وانت برای اردیبهشت ۱۴۰۳ اظهار شد + جدول_دریای تکنولوژی ۴

بعد از توقف تشکیل وانت پیکان ملقب به باردو، وانت پراید کوچک‌ترین، ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین ماشین تجاری سرزمین محسوب می‌بشود. این ماشین به‌طور گسترده در ناوگان حمل بار درون شهری مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد. از این رو تقاضا برای خرید سایپا ۱۵۱ زیاد بالاست. دسترسی راحت به قطعات یدکی و تعمیرپذیر آسان در کنار ابعاد کوچک همراه با مانورپذیری قابل‌قبول در شهرهای بزرگ، ازجمله مزایای سایپا ۱۵۱ برای مشتریان می باشند. تشکیل وانت پراید در سایپا از سال ۱۳۹۳ اغاز شده است و اکنون این ماشین رکورد یک دهه تشکیل را به نام خود ثبت می‌کند. به این علت انتظار داریم تا در طویل مدت، تشکیل این ماشین متوقف شده و وانت گران‌تری (به گمان زیادً از خانواده ساینا) به گفتن جانشین آن اراعه بشود.

ادامه مطلب
ایده‌ای او گفت و گو‌برانگیز می‌خواهد نظریه گرانش اینشتین و مکانیک کوانتوم را آشتی دهد
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع