شیائومی Mix fold 3


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

اگرچه تلفنهای تاشو تا این مدت موفق به کسب سهم چندانی از بازار تلفنهای هوشمند نشده‌اند، اما زیاد تر تولیدکنندگان باور دارند که آینده به گمان زیادً در اختیار این چنین محصولاتی است. شیائومی نیز همانند رقبای خود مدام تلاش دارد تا مدل‌های جدیدی از تلفنهای تاشو را با قابلیت‌های ارتقا یافته و فناوری‌های تازه اراعه کند تا احتمالا کاربران نسبت به خرید آنها ترغیب شوند. میکس فولد ۴ محصول آتی این شرکت خواهد می بود که مشخصات آن به‌تازگی لو رفته‌است.

مشخصات شیائومی میکس فولد ۴

چندی پیش اخباری مبنی بر وجود قابلیت اتصال ماهواره‌ای در شیائومی میکس فولد ۴ انتشار شد؛ اما جزئیات خاصی حوالی سخت‌افزار مورد منفعت گیری برای این اتصال، اراعه نشده می بود. اکنون با نزدیک شدن به تاریخ معارفه میکس فولد ۴ و میکس فلیپ ۴، اطلاعات بیشتری به‌صورت غیررسمی از مشخصات محصولات تازه شیائومی به بیرون درز می‌کند. مطابق یکی از افشاهای تازه، شیائومی تصمیم دارد در سری آتی تلفنهای تاشو خود به سراغ منفعت گیری از تراشه قوی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برود.

ادامه مطلب
سامسونگ سکوی پادشاهی بازار تلفنهای تاشو را به هواوی واگذار کرد_دریای تکنولوژی

منفعت گیری از تراشه پرچم‌دار کوالکام در تلفنهای پرمیوم شیائومی چندان نیز دور از ذهن نیست؛ چون این شرکت زیاد تر تلاش دارد با قرار دادن بهترین سخت‌افزار در محصولات گران‌قیمت خود، خریداران را به‌سوی خود جلب نماید. از دیگر ویژگی‌های نسبت داده شده به محصول آتی شیائومی می‌توان به سیستم دوربین چهارگانه اشاره نمود که در قیاس با نسل قبلی، ناظر بهبود بوده است و اکنون از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی منفعت خواهد برد.

شیائومی میکس فولد ۳

شایان‌ذکر است که شیائومی در قبل هم از حسگر مورد او گفت و گو در محصولات خود همانند K70 Pro منفعت گیری نموده‌است؛ در نتیجه قرارگیری آن در میکس فولد ۴ چندان دور از ذهن نخواهد می بود. از دیگر مشخصات نسبت داده شده به آرایه دوربین گوشی مذکور می‌توان به حسگر ۶۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابر، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر اشاره کرد. این چنین حرف های شده است که هر دو نمایشگر بیرونی و داخلی، پذیرای لنز سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهند می بود.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: نورهای شبانه در «ققرتاق»
آخرین مطالب

شایعه ها فرد دیگر مبنی بر عدم اراعه میکس فولد ۴ و میکس فلیپ ۴ خارج از بازار چین انتشار شده است که تا زمان معارفه رسمی این محصولات از سوی شیائومی، نمی‌توان آنها را تایید یا رد کرد. این چنین امکان پذیر این تلفنها در ابتدای اراعه تنها محدود به بازار سرزمین سازنده باشند، اما به‌مرور در دیگر کشورها هم اراعه شوند.

برای قیاس باید اشاره کرد که میکس فولد ۳ که در تابستان سال قبل معارفه شد، از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ منفعت می‌برد و با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی قابل خریداری است. تامین انرژی این دستگاه برعهده باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار دارد که به‌صورت سیمی با توان ۶۷ وات و به‌شکل بی‌سیم با توان ۵۰ وات قابل‌شارژ است. آرایه چهارگانه دوربین با لنز ۵۰ مگاپیکسلی مهم، دو لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی در این دستگاه نیز به چشم می‌خورد و انتظار می‌رود که ترکیب نسبتاً شبیهی در نسل سپس هم مورد منفعت گیری قرار بگیرد.

ادامه مطلب
آمبرتو گیدونی، اولین فضانورد اروپایی در ایستگاه فضایی بین‌المللی_دریای تکنولوژی

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع