ثبت نام سایپا


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

سایپا شرکت خودروساز ایرانی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۴ اغاز کرد. این شرکت در ابتدا محصولات سیتروئن را به تشکیل می‌رساند اما طی دهه‌های بعدی، خودروهایی از رنو، کیا و شرکت‌های چینی را نیز به تشکیل رساند. امروزه خبر از شرایط ثبت نام سایپا برای مخاطبان ایرانی اهمیت بسیار‌ای دارد، چرا که سایپا نزدیک به ۴۰ درصد بازار ماشین ایران را در اختیار گرفته است.

طی سالیان تازه، بخشنامه‌های پیش‌فروش سایپا بیشترین حجم از بخشنامه‌های فروش این شرکت را راه اندازی خواهند داد. به‌طور معمول، در این بخشنامه‌ها محصولات اقتصادی و محبوب سایپا همچون خودروهای ساینا، کوییک و اطلس اراعه خواهد شد. تکه قابل‌دقت فروش سایپا را نیز خودروهای اقتصادی همچون کوییک و ساینا راه اندازی خواهند داد. انتخاب خودروهای سایپا در بخشنامه‌های فروش از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا انجام می‌بشود.

ثبت نام سایپا | شرایط ثبت نام سایپا فروردین ۱۴۰۳_دریای تکنولوژی ۹

برای کسب خبر از زمان ثبت نام سایپا بایستی چشم به راه انتشار کردن بخشنامه‌های فروش از سوی این شرکت باشیم. این بخشنامه‌ها در ابتدا توسط رسانه‌های رسمی سایپا انتشار خواهد شد و سپس ما آن‌ها را در دیجیاتو انتشار می کنیم. سایپا در آخر سال ۱۴۰۲، تغییرات مدیریتی گسترده‌ای را توانایی کرد که امکان پذیر به تحول روال تشکیل آن در سال ۱۴۰۳ منجر بشود.

ادامه مطلب
شرایط فروش پراید وانت برای اردیبهشت 1403 اظهار شد + جدول_دریای تکنولوژی

بخشنامه‌های فروش و پیش‌فروش سایپا

شرایط ثبت نام سایپا برای نوروز ۱۴۰۳ اظهار شد + جدول

شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش اختصاصی‌ای را برای نوروز ۱۴۰۳ تدارک دیده است. در شرایط فروش سایپا اختصاصی نوروز ۱۴۰۳، سه ماشین اراعه شده‌اند. این خودروها شامل طلس G، کوییک GX-L و ساینا S می باشند. هر سه ماشین با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان اراعه شده‌اند. یقیناً گمان افزایش قیمت خودروها در سال تازه وجود دارد، چرا که پرداخت‌های قانونی موردنیاز هر ماشین در اغاز سال تازه افزایش می‌یابد.

شرایط فروش سایپا برای عید نوروز از ساعت ۱۱ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ اغاز می‌بشود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت. این بخشنامه فروش تنها از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا در دسترس متقاضیان قرار دارد. مشتریان باید به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند و بعد از ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند.

ادامه مطلب
برنده جایزه بیت‌کوین صرافی بیت‌پین اشکار شد_دریای تکنولوژی
ماشین قیمت (ریال) رنگ‌ها موعد تحویل
اطلس G ۳,۹۹۷,۳۱۰,۰۰۰ کرم مشکی – قرمز مشکی – سفید قرمز – نقره‌ای مشکی – مشکی – سفید مشکی حداکثر ۹۰ روز بعد از پذیرفتن
کوییک GX-L ۳,۶۳۲,۶۶۰,۰۰۰ سفید
ساینا S‌ با استاندارد ۸۵ گانه ۳,۳۵۴,۶۴۰,۰۰۰ سفید

شرایط پیش‌فروش و ثبت نام سایپا اختصاصی نوروز ۱۴۰۳ اظهار شد + جدول

شرکت خودروسازی سایپا هم‌زمان با اراعه بخشنامه فروش، شرایط پیش‌فروش محصولات خود را برای نوروز ۱۴۰۳ نیز خبرداد. در شرایط پیش‌فروش سایپا برای نوروز ۱۴۰۳ نیز سه محصول ساینا S با استاندارد ۸۵گانه، کوییک GX-L و اطلس G به مشتریان اراعه شده‌اند. موعد تحویل خودروها در بخشنامه پیش‌فروش سایپا نیز تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۳ اظهار شده است.

شرایط پیش‌فروش سایپا برای عید نوروز از ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ اغاز می‌بشود و تا زمان تکمیل ظرفیت در دسترس مخاطبان خواهد می بود. این شرایط از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا برقرار خواهد می بود. متقاضیان باید با ورود به سایت فروش اینترنتی سایپا نسبت به ثبت نام و دریافت رمز عبور و نام کاربری عمل کنند. در جدول بخشنامه سایپا از سود شراکت و سود انصراف حرفی به بین نیامده است.

ادامه مطلب
شرایط فروش سایپا لغو شد، اراعه شاهین اتوماتیک و ساینا S در وقتی دیگر!
ماشین قیمت (ریال) قیمت موعد تحویل
اطلس G ۱,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰ در زمان صدور دعوتنامه و بر پایه قیمت روز شهریور الی دی ۱۴۰۳
کوییک GX-L ۱,۸۱۶,۰۰۰,۰۰۰ مهر الی آذر ۱۴۰۳
ساینا S‌ با استاندارد ۸۵ گانه ۱,۶۷۷,۰۰۰,۰۰۰ شهریور الی آذر ۱۴۰۳

شرایط ثبت نام سایپا برای نوروز ۱۴۰۳ اظهار شد + جدول

طی روزهای قبل، انتشار کردن تصاویر هوایی از پارکینگ سایپا که زیاد وانت نیسان‌های آبی‌رنگ در آن به‌چشم می‌خوردند، توجهات تعداد بسیاری را به خود جلب کرده می بود. اکنون شرایط فروش نیسان وانت معروف در تیپ بنزینی به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ اظهار شده است. این شرایط فروش از نوع فروش نقدی با تحویل سریع است. موعد تحویل خودروها در این بخشنامه ۴۵ روز کاری اظهار شده است.

شرکت زامیاد
ثبت نام سایپا | شرایط ثبت نام سایپا فروردین ۱۴۰۳_دریای تکنولوژی ۱۰

شرایط فروش نیسان وانت از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، ۲۶ اسفند ۱۴۰۲، اغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. متقاضیان برای شرکت در این بخشنامه می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا مراجعه کنند. در ادامه می‌توانید این بخشنامه را مشاهده کنید:

ادامه مطلب
شرایط پیش‌ فروش شاهین اتوماتیک اظهار شد + جدول دی‌ماه 1402
ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
وانت نیسان بنزینی آپشنال SVPD ۵۴۲,۱۹۰,۰۰۰ آبی ۴۵ روز کاری

اخبار سایپا

بازدید آمار تشکیل خودروهای سواری در سال ۱۴۰۲؛ نزول داخلی‌ها و رشد چینی‌ها

وزارت صمت در ابتدای سال ۱۴۰۲ مقصد‌ تشکیل یک میلیون و ۶۰۰ دستگاه ماشین تا آخر سال را برای خودروسازان تعیین کرده می بود. این وزارتخانه با خوش‌بینی در ابتدای سال ۱۴۰۲ خبرداد که تا آخر سال به همه متقاضیان مرحله اول سامانه یکپارچه، ماشین تحویل داده خواهد شد. بااین‌حال سال ۱۴۰۲ به آخر رسید و تیراژ تشکیل همه خودروسازان در کنار یکدیگر به ۱.۴ میلیون دستگاه هم نرسید. به عبارت دیگر، خودروسازان از مقصد تعیین‌شده، ۲۰۰ هزار دستگاه عقب افتادند. همه خودروسازان سرزمین طی سال ۱۴۰۲ در کنار یکدیگر، نهایت یک میلیون و ۳۳۸ هزار و ۸۵۶ دستگاه ماشین تشکیل کردند.

تغییرات همه‌جانبه مدیران سایپا در اغاز سال تازه؛ آیا تحول رویه نیز اتفاق می‌افتد؟

تغییرات مدیریتی در مجموعه سایپا به شرح زیر می باشند:

ادامه مطلب
شرایط فروش وانت نیسان با رنگ سفید اظهار شد! + جدول آذر 1402

«عبدالله سلطانی» به‌گفتن مدیرعامل پارس ماشین منصوب و جانشین «سید محمدحسین ادیانی» شد.

«مجید آقایی» به پست مدیرعاملی زامیاد رسید و جانشین «علیزاده» شد. حال آنکه «تیموری» پیش از خروج خود در تاریخ شانزدهم اسفند ۱۴۰۲، یک مدیر تازه را برای زامیاد برگزید. ازاین‌رو، به‌نظر می‌رسد که خروج تیموری از سایپا چندان پیش‌بینی شده نبوده است!

«مهدی صادقی کاشان» گفتن مدیرعاملی شرکت سایپاکاشان را دریافت کرد.

«محمدعلی حیاتی» به‌گفتن مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا منصوب شد. او جانشین «مهرداد معلمان» شده است.

«اردلان حسینی» منصب مدیرعاملی سایپا یدک را دریافت کرد و جانشین «مجتبی معظمی» شد.

«علی میرزایی» مدیرعامل اندوخته‌گذاری رنا شد تا جانشین «فرزاد ناظمی» بشود.

مدیرعامل باشگاه ورزشی سایپا نیز تحول کرد. پیش‌ازاین «سید مهدی حسینی‌پور» مدیریت تیم ورزشی سایپا را بر مسئولیت داشت. اکنون «محمد محمدی» دروازه‌بان اسبق تیم ملی مدیر تیم ورزشی سایپا شده است.

در این بین تنها مدیرعامل سایپا دیزل بدون تحول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها