اینستاگرام


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

متا در اغاز سال جاری میلادی قبول کرده می بود که به کاربران اجازه می‌دهد محتواهای سیاسی را در اینستاگرام و تردز محدود کنند. اکنون این شرکت قبول کرده که این گزینه برای کاربران هر دو پلتفرم در دسترس است. اما این ویژگی چه جزئیاتی دارد و چطور فعال می‌بشود؟

به نقل از ۹To5Mac، گزینه تازه به‌گفتن کاری برای «پیشنهاد فعالانه محتوای سیاسی از حساب‌هایی که جستوجو نمی‌کنید» است. این ویژگی تازه به‌طور پیش‌فکر فعال خواهد می بود، اما کاربران می‌توانند درصورت تمایل به‌صورت دستی محتوای سیاسی را در جدول وقتی (Time line) خود مشاهده کنند؛ به این علت هنگامی این ویژگی در اینستاگرام و تردز فعال باشد، محتوای سیاسی فقط از حساب‌هایی که جستوجو می‌کنید، نمایش داده می‌بشود.

یکی از سخنگویان متا قبول کرده که تحول تازه برای محدودکردن محتوای سیاسی، همین اکنون برای کاربران در دسترس است؛ اگرچه تا این مدت اشکار نیست که آیا این گزینه محدود به مناطق خاصی در سراسر جهان است یا خیر.

نحوه فعال‌سازی این گزینه محتوایی در اینستاگرام و تردز

برای فعال‌کردن این ویژگی در اینستاگرام و تردز، باید مرحله های زیر را طی کنید:

ادامه مطلب
متا بالاخره اراعه عمومی API تردز را اغاز کرد_دریای تکنولوژی
آخرین مطالب
  • اینستاگرام یا تردز را باز کنید.
  • به منوی تنظیمات حساب خود بروید.
  • گزینه Suggested Content را انتخاب کنید.
  • منوی محتوای سیاسی (Political Content) را انتخاب کنید (درصورت وجود).
  • گزینه Limit Political Content from people you don’t follow را انتخاب کنید.

این تنظیمات بر پیشنهادهای محتوایی، فید و کاربران پیشنهادی تأثیر می‌گذارد؛ به این علت محتواهای همه موارد یادشده با فعال‌کردن این ویژگی، تحول می‌یابند.

آخرین نسخه برنامه‌های اینستاگرام و تردز را روی گوشی خود نصب کنید تا به این ویژگی تازه دسترسی داشته باشید. خوشبختانه این ویژگی برای کاربران ساکن در ایران نیز در دسترس است.

ادامه مطلب
کم‌‌خوابی اثرات منفی تعداد بسیاری در ما تشکیل می‌کند

به‌تازگی تردز در آپدیتی خبرداد که نتایج ورزشی را برای کاربران مشخص می کند؛ در قدم اول هم نتایج بازی NBA را راه‌اندازی می‌کند. این پلتفرم این چنین یک پیش‌نمایش بتا از نحوه کارکرد یکپارچه‌سازی با Fediverse راه‌اندازی کرده است. ادغام با Fediverse اکنون برای تعداد مقداری از کاربران در دسترس است. این چنین کاربران تردز می‌توانند الگوریتم این برنامه را شخصی‌سازی کنند.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها