شیائومی بادز 5 احتمالاً به‌زودی عرضه می‌شود


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی دریای تکنولوژی

شیائومی اخیراً از گوشی Civi 4 Pro در چین رونمایی کرده است. این چنین اخباری مبنی بر اراعه مجموعه جدیدی از هدفون‌ها و ایربادهای شیائومی وجود دارد که به گمان زیادً یکی از آن‌ها شیائومی بادز ۵ باشد. این ایرباد در چندین سایت صدور گواهینامه، ازجمله FCC، با شماره مدل M2341E1 دیده شده است که مشخص می کند اراعه جهانی آن نزدیک است.

بر پایه گزارش TheTechOutlook، در لیست سایت FCC برخی از مشخصات شیائومی بادز ۵ قید شده. این ایرباد در محدوده فرکانسی ۲۴۰۰ مگاهرتز تا ۲۴۸۳.۵ مگاهرتز کار می‌کند. این چنین این لیست مشخص می کند که اندازه این ایرباد ۱۷.۱۸ در ۲۰.۱۷ در ۳۰ میلی‌متر است، ابعاد کیس آن ۵۳.۲ در ۲۴.۵ در ۵۳.۹۳ میلی‌متر و وزن کلی بادها و کیس نیز ۴۴.۷ گرم است.

شیائومی بادز ۵ به گمان زیادً به‌زودی اراعه می‌شود_دریای تکنولوژی ۴

مشخصات احتمالی شیائومی بادز ۵

شیائومی بادز ۵ علاوه بر سایت FCC در چندین پلتفرم صدور گواهینامه دیگر همانند SDPPI ،SIRIM و CMIIT دیده شده است که گمان اراعه جهانی قریب‌الوقوع آن را مشخص می کند. درحالی‌که تا این مدت جزئیات و مشخصات این ایرباد اشکار نیست، می‌توان با دقت به مشخصات نسل قبلی این هدفون، یعنی شیائومی بادز ۴، تقریباً ایده‌ای از مشخصات ایرباد آتی داشت.

ادامه مطلب
مشخصات شیائومی میکس فولد 4 لو رفت؛ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی_دریای تکنولوژی

شیائومی بادز ۴ دارای طراحی بدون سر سیلیکونی است و استاندارد IPX54 مقاوم در برابر آب دارد. این چنین به درایور دینامیکی مغناطیسی دوگانه گرافن، حذف هوشمند نویز فعال و صدای فضایی ۳۶۰ درجه نیز تجهیزاست؛ بعد گمان دارد نسل بعدی نیز حداقل این قابلیت‌ها را داشته باشد. شیائومی بادز ۴ می‌تواند ۶ ساعت پخش و درمجموع عمر باتری ۳۰ ساعته را اراعه دهد. درواقع باتری آن ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی است و می‌تواند به دو دستگاه به‌طور هم‌زمان متصل بشود.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

تندرستی و سلامتی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها