نسخه وب اپ استور اپل ویژن پرو در دسترس کاربران قرار گرفت


چند هنگامی از اراعه هدست ویژن پرو به بازار ایالات‌متحده می‌گذرد. اکنون اپل بالاخره تصمیم گرفته است که نسخه تحت وب اپ استور این هدست را راه‌اندازی کند. با این شرایط، کاربرانی که ویژن پرو ندارند، می‌توانند به فروشگاه وابسته مراجعه کنند و ببینند که اپ‌های مدنظرشان برای این دستگاه انتشار شده است یا خیر.

به نقل از ۹to5Mac، نسخه تحت وب اپ استور ویژن از طریق وب‌سایت مهم اپل در دسترس قرار گرفته است. این فروشگاه از نظر طراحی تفاوت خاصی با دیگر فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل برای دستگاه‌های دیگر ندارد. در این اپ استور هم می‌توانید برنامه‌ها را در طبقه‌بندی‌های گوناگون ببینید.

افزون‌براین، همانند اپ استور آیفون، آیپد و مک، در صفحه هر اپلیکیشن تصاویری از آن برنامه وجود دارد که ظاهر اپ را در ویژن پرو مشخص می کند. برای بازدید نسخه وب اپ استور ویژن پرو می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نسخه وب اپ استور هدست اپل ویژن پرو

نسخه وب اپ استور اپل ویژن پرو در دسترس کاربران قرار گرفت ۴

با دقت به برچسب قیمت بالای ۳۵۰۰ دلاری اپل ویژن پرو، طبیعی است که کاربران پیش از خرید این محصول ملاحظات بسیاری را درنظر داشته باشند. یکی از این ملاحظات بازدید وجود یا عدم وجود اپ‌های موردنیاز کاربر در ویژن پرو است. اکنون این فروشگاه اپلیکیشن‌ها به خریداران بالقوه پشتیبانی می‌کند تا پیش از خرید این دستگاه بتوانند گشت‌وگذاری در اپ استور آن داشته باشند و برنامه‌های حاضر را بازدید کنند.

ادامه مطلب
تشکیل اپل ویژن پرو برای اراعه در ماه فوریه با همه شدت در حال انجام است
آخرین مطالب

از زمان اراعه هدست ویژن پرو او گفت و گو و بازدید‌های بسیاری حوالی این دستگاه صورت گرفته است. با وجود تحسین برخی از ویژگی‌های این هدست توسط منتقدان، شمار بسیاری از کاربران آن را به اپل بعد داده‌اند. این چنین «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا نیز به بازدید ویژن پرو پرداخت و آن را محصولی گران‌قیمت دانست که نسبت به هدست کوئست قیمت خرید بالایی ندارد. او مدعی شد که اگر هدست متا تا چند سال دیگر همانند ویژن پرو بشود، درحقیقت پسرفت کرده است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها