قیمت سایپا اطلس


سایپا پیش از آخر سال ۱۴۰۲، هاچ‌بک تازه خود یعنی اطلس را به بازار فرستاد. به این علت می‌توانیم تخمین مناسبی از قیمت سایپا اطلس در بازار داشته باشیم. سایپا این ماشین را به‌گفتن رقیبی برای پژو ۲۰۷ به بازار اراعه کرده است اما سایپا اطلس می‌تواند در این چنین رقابتی برنده باشد؟

اطلس، کوییک ارتقا یافته!

اگر این روزها در خیابان شهرهای بزرگ تردد کنید، می‌توانید برخی نسخه‌های اطلس را درحال تردد مشاهده کنید. با مشاهده این ماشین یک حقیقت در ذهن ما پدیدار می‌بشود؛ اطلس درواقع همان کوییک است و به جز قسمت دماغه ماشین هیچ تفاوت فرد دیگر با کوییک ندارد. به این علت تنها مشوق برای خرید اطلس از سوی خریداران، چهره متفاوت این ماشین در جلو و عقب خواهد می بود. یقیناً کابین این ماشین نیز تا حدی نسبت به کوییک متفاوت است اما الگوهای به‌کاررفته در هر دو ماشین یکسان می باشند. به‌عبارتی اطلس همان کوییک است که اکنون اندکی ارتقا اشکار کرده است!

ادامه مطلب
اکسپلورر 47 به مدار زمین پرتاب شد

اکنون می‌توانید در پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین ماشین، انبوهی از مدل‌های گوناگون اطلس را ببینید که برای فروش آگهی شده‌اند. یقیناً سایپا از بین چهار تیپ معارفه‌شده این ماشین، تنها اطلس G را به بازار اراعه کرده است. این نسخه، تیپ فول آپشن دنده‌ای اطلس به حساب می‌آید.

قیمت سایپا اطلس G به‌صورت رسمی نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان اظهار شده است اما برای خرید این ماشین از بازار آزاد، باید مبلغی در نزدیک به ۵۳۰ میلیون تومان را بپردازید. یقیناً قیمت‌ها در بازار متغیر می باشند و هر فروشنده با دقت به سلیقه خود قیمت‌گذاری کرده است. به این علت امکان پذیر یک فروشنده اطلس را به قیمت ۵۱۰ میلیون تومان آگهی کرده باشد، درحالی‌که فروشنده فرد دیگر رقم ۵۴۰ میلیون تومان را برای اتومبیل خود در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
«جانی آیو» و «سم آلتمن» به‌جستوجو ساخت یک دستگاه هوش مصنوعی هستند_دریای تکنولوژی

جدول قیمت قیمت سایپا اطلس در بازار، اسفند ۱۴۰۲:

ماشین رنگ قیمت
اطلس G نقره‌ای ۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سفید ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشکی ۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشکی ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
مشکی ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها