تسلا ویدیوی خیره‌کننده‌ای از کارخانه «گیگا برلین» منتشر کرد + ویدیو


تسلا ویدیو جذابی را به اشتراک گذاشته که توسط یک پهپاد ضبط شده است و کارخانه «گیگا برلین» (Giga Berlin) آن در آلمان را از نمای بالا مشخص می کند.

ویدیو سه و نیم دقیقه‌ای غول سازنده خودروهای برقی، قسمت بسیاری از کارخانه بزرگ آن در آلمان را مشخص می کند که از زمان افتتاح رسمی در دو سال پیش، خودروهای تسلا مدل Y و سلول‌های باتری را تشکیل می‌کند.

کارخانه «گیگا برلین» تسلا

ویدیوی پهپاد مرحله های گوناگون فرایند تشکیل ازجمله ریخته‌گری، مهرزنی، قالب‌گیری پلاستیک، رنگ‌آمیزی و مونتاژ را به‌عکس می‌کشد. این ویدیو این چنین تشکیل تدریجی مدل Y را مشخص می کند و در انتهای ویدیو ناظر محصول نهایی تسلا با همه شکوه و عظمت خود هستیم. در ویدیو مختصر بالا، قسمت‌های قابل‌دقت بسیاری برای تماشا وجود دارد. به‌گفتن مثال، در دقیقه ۱:۰۸، پهپاد در طراف ربات‌ها و چندین خودروی مدل Y تسلا حرکت می‌کند.

این ویدیو درحالی انتشار شده است که کارخانه تسلا‌ به‌علت قطعی برق ناشی از آتش‌سوزی تقریباً یک هفته تعطیل بوده است. گیگا برلین که مطابق گزارش‌های حاضر، ساخت آن نزدیک به ۵ میلیارد دلار هزینه داشته است، اولین کارخانه تولیدی تسلا‌ در اروپا به حساب می‌آید. تسلا از آن به‌گفتن «گسترش یافتهترین، پایدارترین و کارآمدترین کارخانه جاری» خود یاد کرده است.

ادامه مطلب
سند دستورالعمل مرکز ملی فضای مجازی برای حفاظت از داده‌ها انتشار شد
آخرین مطالب

تسلا در چند زمان قبل شرایط زیاد بدی را پشت سر گذاشته است. غول خودروسازی تاج‌و‌تخت خود به‌گفتن بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان را به BYD چین واگذار کرده و همین امر علتشده است تا از ابتدای سال تا بحال، سهام این شرکت خودروسازی تقریباً ۲۳ درصد افت اشکار کند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها