تاریخ عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile اعلام شد


اکتیویژن زمان بسیاری است که می‌خواهد نسخه موبایل بازی محبوب Call of Duty: Warzone Mobile را اراعه کند؛ اما تا بحال تاریخ‌ اراعه این بازی مدام به تأخیر می‌افتاد. این شرکت اخیراً بعد از اعتراض‌های گوناگون رگولاتورها توسط مایکروسافت خریداری شده است که به گمان زیادً علت تأخیر در اراعه این بازی نیز همین باشد. اکنون اکتیویژن تاریخ تازه اراعه این بازی را اظهار کرده است.

بر پایه گزارشی تازه، اکتیویژن تاریخ انتشار کردن جدیدی را برای کالاف دیوتی: وارزون موبایل اشکار کرد. این بازی قرار است در ۲۱ مارس (۲ فروردین ۱۴۰۳) برای اندروید و iOS انتشار بشود. کالاف دیوتی تازه ابتدا قرار می بود در ماه مه ۲۰۲۳ (اردیبهشت ۱۴۰۲) انتشار بشود، سپس اراعه آن تا نوامبر (آبان‌ماه) و سپس از آن تا سال ۲۰۲۴ به‌تعویق افتاد. یقیناً این بازی در طول سال قبل میلادی، دسترسی محدود داشته است و برخی کاربران می‌توانستند آن را بازی کنند.

ادامه مطلب
افزونه‌های مرورگر می‌توانند رمز عبور و اطلاعات حساس شما را گردآوری کنند
تاریخ اراعه بازی Call of Duty: Warzone Mobile اظهار شد ۴

بازی Call of Duty: Warzone Mobile برای اندروید و iOS

مطابق حرف های اکتیویژن، این بازی دارای دو نقشه بزرگ به‌نام Verdansk با ظرفیت ۱۲۰ بازیکن و Rebirth Island با ظرفیت ۴۸ بازیکن است. علاوه‌‌براین، نقشه‌های چندنفره همانند Shipment و Shoot House نیز به‌همراه حالت‌های متعدد در بازی گنجانده خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های دلنشین این بازی قابلیت اتصال به دو نسخه کنسولی و کامپیوتر بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Warzone است، به این معنی که بازیکنان می‌توانند سلاح‌ها و XP خود را بدون دقت به پلتفرمی که روی آن قرار دارند، ارتقا دهند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رابطه موقعیتی چیست؟ نشانه‌ها و پیامدهای رابطه بدون ضمانت

طرفداران این فرنچایز می‌توانند با پیش‌ثبت‌نام در Call of Duty: Warzone Mobile اسکین‌های جذابی برای کارکتر خود و چند اسلحه زمان اراعه جهانی بازی دریافت کنند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها