آئودی Q4 E-Tron با نادین خودرو به ایران می‌آید


برند آئودی ازجمله نام‌های مشهور صنعت خودروسازی آلمان است که در سراسر جهان علاقه‌مندان تعداد بسیاری دارد. این برند با وجود شهرت فراگیر، وجود چندانی در بازار ایران نداشته است و حتی در قبل نیز خودروهای آئودی در بازار ایران ناشناخته بودند. اکنون شرکت نادین ماشین تصمیم به اراعه کراس‌اوور الکتریکی آئودی Q4 E-Tron به بازار گرفته است. این شرکت با انتشار کردن تصاویر این ماشین در انبار خودروهای وارداتی، اغاز فعالیت خود را در بازار ایران خبرداد.

این چنین بخوانید:‌ آئودی Q4 e-tron و Q4 Sportback e-tron رونمایی شدند؛ دو کراس‌اوور برقی کوچک اما دلنشین

آئودی Q4 E-Tron در واقع نسخه الکتریکی آئودی Q4‌ است. این ماشین در قالب نسخه‌های مختلفی روانه بازار شده است که تیپ آن‌ها با یک عدد دو رقمی اشکار می‌بشود. تیپ پایه این کراس‌اوور با عدد ۳۵ شناخته می‌بشود. نسخه‌های وارداتی به ایران از تیپ‌های میانی ۴۰ و ۵۰ می باشند.

مشخصات آئودی Q4 E-Tron

آئودی Q4 E-Tron در تیپ ۴۰ از تک موتور الکتریکی نصب شده روی محور عقب نیرو می‌گیرد. این موتور حداکثر ۲۰۱ اسب‌بخار قوت و ۳۱۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. شتاب صفر تا صد این تیپ، ۸.۵  ثانیه اظهار شده است. تیپ نیرومندتر آئودی Q4 ئی ترون با پسوند ۵۰ به دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب تجهیزاست. این موتورها در کل ۳۱۳ اسب‌بخار قوت و ۴۷۲ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کنند. شتاب صفر تا صد این تیپ، ۶.۸ ثانیه اظهار شده است.

ادامه مطلب
واردات خودروهای کارکرده همچنان در مراحل تدوین قانون باقی مانده است!
آخرین مطالب

نسخه‌های وارداتی آئودی به ایران،‌ ساخت چین می باشند و توسط شرکت فاو چین مونتاژ شده‌اند. باتری این نسخه‌ها نیز ساخت چین است و ۸۴ کیلووات ساعت ظرفیت دارد. برد آئودی Q4 ئی ترون در تیپ ۴۰ معادل ۶۰۵ کیلومتر و در تیپ ۵۰ معادل ۵۶۰ کیلومتر خواهد می بود. شارژ کامل باتری‌های این ماشین با برق شهری، ۱۲ ساعت به طول می‌انجامد.

ورود خودروهای برقی برند آئودی به ایران اتفاق مبارکی است. با این حال باید پیش‌عرصه اراعه خدمات بعد از فروش به این خودروها نیز فراهم بشود. آئودی Q4 E-Tron  یک ماشین برقی پیچیده است و تعمیرات آن نیاز به آموزش دقیق پرسنل فنی دارد. در غیر این صورت خودروهای آئودی به شدت در خیابان‌های ایران به ورطه نابودی کشیده خواهند شد.

ادامه مطلب
عدم تشکیل و اراعه، قیمت پژو پارس را به‌شدت افزایش داد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها