کاربران از مشکل و نقص پاسخ‌های ChatGPT در روزهای اخیر خبر می‌دهند


مطابق گزارش‌های حاضر، انگارً ChatGPT در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برای چندین ساعت، جواب‌هایی بی‌معنی به سوال کاربران اراعه می‌کرده است. این مشکل اکنون رفع شده است.

OpenAI تا این مدت هیچ توضیح دقیقی برای علت مشکل ابزار هوش مصنوعی پیشگامانه خود اراعه نکرده است. در وب‌سایت این استارتاپ درمورد حالت ChatGPT حرف های شده است: «ما در حال بازدید گزارش‌های مربوط به جواب‌های غیرمنتظره از ChatGPT هستیم.»

مشکل ChatGPT

کاربران از مشکل و نقص جواب‌های ChatGPT در روزهای تازه خبر خواهند داد ۹

بر پایه گزارش کاربران انجمن گفتگو وب‌سایت OpenAI، چت‌بات ChatGPT در طول این زمان جواب‌های «عجیبی» اراعه می‌کرده که در آن‌ها کلمات ناموجود، جملات ناقص و نامربوط وجود داشته است. با این حال، بعد از گذشت ٰبیشتر از ۱۶ ساعت، OpenAI خبرداد که مشکل ChatGPT رفع شده است.

به‌گفتن مثال، در عکس زیر کاربری از ChatGPT خواست کرده تا یک مترادف برای واژه «overgrown» اراعه کند:

آخرین مطالب
ادامه مطلب
برنده مسابقه عکاسی زیر آب 2024 معارفه شد؛ عکس هولناک اسکلت یک وال
1708596070 512 کاربران از مشکل و نقص جواب‌های ChatGPT در روزهای تازه
کاربران از مشکل و نقص جواب‌های ChatGPT در روزهای تازه خبر خواهند داد ۱۰

OpenAI با انتشار کردن چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT در اواخر سال ۲۰۲۲، انقلابی در عرصه هوش مصنوعی به وجود آورد. پیروزی سریع این ابزار علتشد تا علاقه بسیاری به هوش مصنوعی در بین شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری تشکیل بشود و مدل‌هایی ساخته شوند که قادر به تشکیل متن، صدا و عکس بر پایه تقاضای کاربران می باشند.

OpenAI که این چنین سازنده مدل تشکیل عکس DALL-E است اخیراً از ابزار جدیدی به نام «Sora» رونمایی کرده می بود که می‌تواند بر پایه خواست‌های متنی ساده کاربران، ویدیوهای واقعی حداکثر یک دقیقه‌ای تشکیل کند. این چنین مدیر مایکروسافت روز قبل خبرداد که این ابزار در آینده به کوپایلوت اضافه می‌بشود.

مایکروسافت که از بزرگ‌ترین اندوخته‌گذاران OpenAI است، نزدیک به ۱۳ میلیارد دلار در این استارتاپ اندوخته‌گذاری کرده است و این چنین ابزارهای هوش مصنوعی آن را به بینگ و دیگر سرویس‌های خود اضافه کرده است. اکنون به‌نظر می‌رسد که OpenAI تصمیم دارد داخل رقابت جدی و بزرگی با گوگل بشود، چون اخیراً حرف های شده می بود که این استارتاپ در حال ساخت یک اپلیکیشن جستجوی هوش مصنوعی است.

ادامه مطلب
اپ ChatGPT در مک انتشار شد؛ تأخیر در اراعه حالت صوتی پیشرفته_دریای تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها