شیائومی 14 اولترا


شیائومی ۱۴ اولترا به گمان زیادً در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معارفه و به بازار اراعه می‌بشود. یقیناً این گوشی احتمالا ۳ روز سریعتر یعنی در ۲۳ فوریه (۴ اسفند) در بازار چین معارفه و اراعه بشود. اکنون که به تاریخ اراعه این گوشی هوشمند نزدیک می‌شویم، اطلاعات مهمی از آن افشا شده است.

به نقل از «گیزموچاینا» و به نقل از یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی ویبو به‌نام Experience more، گوشی شیائومی ۱۴ اولترا با سه پیکربندی گوناگون در بازار چین اراعه می‌بشود. این پیکربندی‌ها شامل ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه داخلی است. علاوه‌براین نسخه تیتانیومی این دستگاه با ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی همراه خواهد می بود. قیمت نسخه‌های معمولی به گمان زیادً از نزدیک به ۱۰۰۰ دلار اغاز می‌بشود و قیمت نسخه تیتانیومی نزدیک به ۱۱۱۰ دلار خواهد می بود.

ادامه مطلب
هیئت مدیره قبلی OpenAI انگارً سم آلتمن را انسانی فریبکار برداشت می‌کرد

سخت‌افزار احتمالی شیائومی ۱۴ اولترا

Xiaomi 14 Ultra با نمایشگر OLED 6.73 اینچی، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و کیفیت ۲K همراه خواهد می بود. این نمایشگر دارای لبه‌های منحنی خواهد می بود و اسکنر اثرانگشت روی آن قرار خواهد داشت. سیستم‌عامل اختصاصی شیائومی، یعنی HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ نیز این گوشی را همراهی می‌کند.

اسنپدراگون ۸ نسل ۳، رم LPDDR5x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 نیز ماموریت اجرای پردازش‌های سنگین و ذخیره اطلاعات را برعهده دارند. علاوه‌براین، یک باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر نیز درون این پرچمدار قرار خواهد داشت. حمایتاز شارژر ۹۰‌واتی سیمی و ۵۰‌واتی بی‌سیم نیز از دیگر خصوصیات سخت‌افزاری شیائومی ۱۴ اولترا است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اینترنت 5.5G به گمان زیادً به‌زودی برای تلفنهای هوشمند شیائومی از راه می‌رسد_دریای تکنولوژی

در پنل پشتی این گوشی قوی، به گمان زیادً یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی LYT-900 به همراه لرزشگیر اپتیکال وجود دارد؛ یقیناً ۳ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 دیگر نیز درکنار این دوربین مهم وجود دارند تا عکس‌ها و فیلم‌ها کیفیت بالایی داشته باشند. یکی از این دوربین‌ها اولتراواید، فرد دیگر تله‌فوتو با لرزشگیر اوپتیکال و دوربین بعدی پریسکوپ است. دوربین جلوی این گوشی نیز به گمان زیادً کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. باید چشم به راه ماند و دید که آیا این سخت‌افزارها در شیائومی ۱۴ اولترا وجود خواهند داشت یا خیر.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها