گوگل پیکسل ۸ پرو


گوگل انگارً روی یک ویژگی تازه برای تلفنهای پیکسل کار می‌کند که «حساسیت لمس تطبیقی» نام دارد. به نظر می‌رسد این ویژگی با دقت به عوامل محیطی، مقدار حساسیت نمایشگر به لمس را تحول می‌دهد.

وب‌سایت اندروید پلیس با بازدید یک رشته کد موفق به شناسایی این ویژگی تازه شده است. این ویژگی به گمان زیادً در اختیار کاربران نسل‌های جاری و بعدی تلفنهای پیکسل قرار می‌گیرد.

همان گونه که گفتیم، این قابلیت به گمان زیاد بر پایه عوامل محیطی، فعالیت کاربران و این چنین منفعت گیری از محافط نمایشگر، مقدار حساسیت صفحه نمایش به لمس را تحول می‌دهد.

تحول حساسیت به لمس در تلفنهای گوگل پیکسل

اکنون تلفنهای پیکسل ۸ و ۸ پرو قادر به شناسایی محافظ نمایشگر می باشند و وقتی که از محافظ منفعت گیری کنید، به‌طور خودکار حساسیت صفحه نمایش به لمس افزایش می‌یابد. اکنون اما به نظر می‌رسد که گوگل به‌جستوجو افزایش کاربردهای این ویژگی است.

ادامه مطلب
اسپاتیفای با هوش مصنوعی گوگل کشف پادکست‌های تازه را راحت‌تر می‌کند
آخرین مطالب

رشته کد مورد بازدید در نرم‌افزار Android 14 QPR3 Beta 1 اشکار شده، یقیناً در این رشته کد به‌طور آشکار کارکرد این ویژگی حرف های نشده است. بااین‌حال انتظار می‌رود این قابلیت با دقت به عوامل محیطی، حساسیت نمایشگر به لمس را تحول دهد. برای مثال در هوای سرد شما می‌توانید با دستکش از نمایشگر منفعت گیری کنید یا این که در هوای بارانی و مرطوب برای جلوگیری از لمس‌های اتفاقی، حساسیت به لمس کمتر می‌بشود.

اکنون به‌طور دقیق اشکار نیست که این ویژگی برای نسل جاری تلفنهای پیکسل انتشار می‌بشود یا این که مخصوص نسل‌های بعدی خواهد می بود. بااین‌وجود با دقت به این که رشته کد در یک گوشی پیکسل ۸‌ اشکار شده و این سری قادر به شناسایی محافظ نمایشگر است، به گمان زیاد سری گوگل پیکسل ۸ این ویژگی را دریافت خواهد کرد.

ادامه مطلب
آیا لاما ۳ می‌تواند دنیای مدل‌های زبانی را منقلب کند؟ _دریای تکنولوژی

این گمان وجود دارد که گوگل این ویژگی را به سیستم‌عامل اندروید اضافه کند تا در آینده دیگر تلفنهای اندرویدی هم به آن تجهیزشوند. هرچند منفعت گیری از ویژگی‌های انحصاری در سری پیکسل منطقی‌تر به نظر می‌رسد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها