بررسی روش خرید پلکانی طلا برای سرمایه‌گذاری هوشمند


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

در بین استراتژی‌های گوناگون اندوخته‌گذاری، خرید پلکانی طلا یکی از حرفه‌ای ترین راه حلها برای اندوخته‌گذاری بلند زمان است. در این روش اندوخته‌گذاری به جای تمرکز روی اشکار کردن بهترین زمان خرید طلا، به سراغ خرید در بازه‌های منظم می‌رویم و اندوخته خود را به طور بلند زمان تبدیل به طلا می‌کنیم.

در این نوشته به طور کامل به معارفه روش خرید پلکانی طلا، مزایا و نحوه انجام آن پرداخته می‌بشود.

معارفه روش خرید پلکانی طلا برای اندوخته‌گذاری

خرید پلکانی طلا یک استراتژی اندوخته‌گذاری منظم است که در آن اندوخته‌گذار همه دارایی اولیه خود را یک‌جا طلا نمی‌خرد و به جای آن در فواصل وقتی منظم (برای مثال هفته‌ای یا ماهانه) بخشی از دارایی را طلا می‌خرد. در این روش، اندوخته‌گذار بدون دقت به قیمت لحظه‌ ای طلا و کاهشی یا افزایش بودن آن، در فواصل منظم مقداری ثابت از دارایی خود را تبدیل به طلا می‌کند. این روش علتافزایش سود و افت‌ زیان‌های قبل می‌بشود و تاثییر نوسان‌های بازار را بر اندوخته‌گذاری کمتر می‌کند.

خرید پلکانی طلا چطور انجام می‌بشود؟

فکر کنید دارایی اولیه شما برای اندوخته‌گذاری طلا،‌ ۵۰ میلیون تومان است. در حالت عادی شما به یک‌باره همه این مقدار را برای خرید طلا می‌گذارید. با افزایش یا افت قیمت طلا، کل اندوخته شما دچار سود یا زیان می‌بشود؛ اما در روش خرید پلکانی طلا‌، بازه‌‌های یک هفته‌ای یا ماهانه را انتخاب می‌کنید و در این زمان‌ها تنها بخشی یا درصدی از اندوخته اولیه خود را طلا خریداری می‌کنید.

ادامه مطلب
یوتوب محبوب‌ترین پلتفرم برای استریم بازی در ایران است

برای مثال اگر اندوخته اولیه را ۵۰ میلیون تومان در نظر بگیرید، با روش خرید پلکانی طلا در هفته اول یک پنجم یا ۱۰ میلیون را خریداری می‌کنید، در  هفته دوم مجدد یک‌ پنجم و ۱۰ میلیون دوم را خریداری می‌کنید؛ به همین ترتیب در هر زمان تعیین شده، یک پله خرید می‌کنید.

مزایای اندوخته‌گذاری طلا با خرید پلکانی

خرید پلکانی یکی از حرفه‌ای‌ترین راه حلهای اندوخته‌گذاری  طلا در جهان است. از جمله مزایای خرید پلکانی طلا می‌توان به این موارد اشاره کرد:

افت ریسک نوسان‌های بازار طلا

قیمت طلا می‌تواند تحت تاثییر عواملی همانند اقتصاد، سیاست یا افزایش قیمت اونس جهانی و دلار دچار نوسان‌های مختصر‌زمان بشود. با منفعت گیری از روش خرید پلکانی طلا می‌توانید تاثییر این نوسان‌ها را افت دهید و در نهایت هزینه‌های کلی اندوخته‌گذاری طلا را متعادل کنید.

بازدید روش خرید پلکانی طلا برای اندوخته‌گذاری هوشمند ۱۴

افزایش اندوخته غیر ریالی

اندوخته‌گذاری در طلا به طور مداوم علتمی‌بشود دارایی‌های خود را به طور غیر ریالی در بیاورید و به یکی از با قیمت‌ترین فلزات گرانبها تبدیل کنید که در برابر تورم و افت قیمت ریال، زیاد موفق عمل می‌کند.  فلزات گرانبها، گروهی از عناصر شیمیایی می باشند که به علت خواص خاص خود، قیمت بالایی دارند. این فلزات زیاد تر با خصوصیت‌هایی همانند مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر حرارت، راندمان بالا در انتقال برق و حرارت، و خواص نوری و مغناطیسی اختصاصی شناخته خواهد شد. مثالهایی از فلزات گرانبها عبارت‌اند از طلا، نقره، پلاتین، رودیم، اریوم، اوسمیم، رنیوم و ایریدیم.

ادامه مطلب
نحوه انجام معامله های تعهدی در نوبیتکس

رویکرد منسجم و ساده

یکی از با اهمیت ترین مزیت‌های روش خرید پلکانی طلا، ساده و منظم بودن آن است. در این روش شما با منفعت گیری از ابزار‌های خاص اندوخته‌گذاری می‌کنید و نیازی به بازدید مداوم نمودار‌های قیمت یا تعیین استراتژی بر پایه موقعیت‌های بازار نیستید. این روش هم‌این چنین علتمی‌بشود به طور اضطراب خرید طلا انجام ندهید و مطابق اصول منظم پیش بروید.

انعطاف‌پذیری در اندوخته‌گذاری

در این روش شما می‌توانید بازار را در فواصل متفاوت بازدید کنید و مقدار طلایی که با خرید پلکانی تهیه می‌کنید را در بازه‌های گوناگون تحول دهید. یعنی هرگاه فهمید شدید روال بازار به طور دلخواه و مطلوب است مقدار طلای خریداری شده خود را زیاد تر کنید و بالعکس. انعطاف‌پذیری بالای اندوخته‌گذاری خودکار طلا علتمی‌بشود به گفتن یک روش طویل‌زمان و موثر در ذهن اندوخته‌گذاران باقی بماند.

1707578051 741 بازدید روش خرید پلکانی طلا برای اندوخته‌گذاری هوشمند
بازدید روش خرید پلکانی طلا برای اندوخته‌گذاری هوشمند ۱۵

متنوع کردن پورتوفیلو اندوخته‌گذاری

با اندوخته‌گذاری طلا به طور پلکانی شما می‌توانید سبد یا پورتفولیو اندوخته‌گذاری خود را متنوع کنید و قسمت‌های دیگر اندوخته خود را در بازار‌های اندوخته‌گذاری همانند بورس و اوراق قرضه قرار دهید و با ریسک بیشتری در بازار‌های دیگر اندوخته‌گذاری کنید؛ چرا که می‌دانید اندوخته‌گذاری بلند مدتی در طلا دارید که به سوددهی می‌رسد.

نقدینگی بالا در اندوخته‌گذاری طلا

یکی از با اهمیت ترین ویژگی‌های اندوخته‌گذاری طلا، نقدینگی بالای آن است. در شکل‌هایی همانند خرید طلای آب شده می‌توانید به سادگی و زیاد سریع اندوخته خود را تبدیل به پول نقد کنید و نیاز نیست همانند بازار املاک یا ماشین، زمان‌ها به جستوجو راهی برای نقد کردن اندوخته خود باشید.

ادامه مطلب
ژاپن مأموریت هایابوسا را به سیارک پرتاب کرد_دریای تکنولوژی

ابزار‌های خرید پلکانی طلا 

ابزار‌هایی که برای خرید پلکانی طلا سودمند می باشند عبارت‌اند از:

  • ابزار‌های تکنیکال در ترید طلا
  • سامانه‌های آنلاین خرید و فروش طلا با برداشت مستقیم
  • ابزارهای خرید و فروش طلا در بورس کالا

بسته به این که از چه روشی و در چه بستری خرید پلکانی طلا را انجام می‌دهید، می‌توانید از یکی از این موارد منفعت گیری کنید. 

بعد انداز خودکار طلاین؛ بهترین راه برای خرید پلکانی طلا

سامانه خرید و فروش طلای آب شده آنلاین طلاین قابلیت بعد‌انداز خودکار (دایرکت دبیت) را برای کاربران فراهم کرده است. با منفعت گیری از این قابلیت که بعد‌انداز مستقیم نام دارد، شما می‌توانید به راحتی خرید پلکانی طلا را انجام دهید. بعد از تعیین مقدار طلا برای اندوخته‌گذاری و بازه وقتی، خرید پلکانی طلا در این سامانه به طور خودکار برای شما انجام می‌بشود. خرید پله‌ای طلا برای اولین بار در حوزه طلاین در سایت طلاین راه‌اندازی شده است.

 در این روش سامانه طلاین در بازه‌های وقتی‌ که شما تعیین می‌کنید، مبلغ تعیین شده‌‌ای را از حساب بانکی متصل به طلاین برداشت کرده و به‌طور خودکار به اندازه آن طلا می‌خرد. بازه‌ای که تعیین می‌کنید می‌تواند روزانه، هفتگی یا ماهانه باشد و طلاین فقط اجازه برداشت مبلغ تعیین شده را دارد و به اندازه آن خرید را انجام می‌دهد. این اندوخته‌گذاری کاملا امن و مورد تایید بانک مرکزی است.

1707578051 136 بازدید روش خرید پلکانی طلا برای اندوخته‌گذاری هوشمند
بازدید روش خرید پلکانی طلا برای اندوخته‌گذاری هوشمند ۱۶

ویژگی‌های خرید پلکانی طلا با منفعت گیری از ابزار بعد انداز مستقیم طلاین

  • حداقل مقدار خرید پلکانی طلا در طلاین روزانه ۴۰ هزار تومان و حداکثر آن ۳ تا ۵ میلیون تومان است.
  • امکان خرید پلکانی به طور روزانه، هفتگی و ماهانه وجود دارد. تاریخ برداشت در هر ماه یا هفته را شما اشکار می‌کنید.
  • امکان منفعت گیری از سرویس بعد انداز خودکار برای دارندگان حساب در بانک‌های ملت، کشاورزی، تجارت، اقتصاد نوین، سامان، اندوخته، سینا، آینده، دی، ایران زمین، فردا بانک، قرض‌الحسنه مهر ایران و پست بانک ایران وجود دارد.
ادامه مطلب
سفری هیجان‌انگیز و بی تکرار

بعد از ثبت اطلاعات در سامانه طلاین، شما به سامانه احراز بانک مورد منفعت گیری خود داخل می‌شوید و خواست خود در طلاین را مبنی بر برداشتی که مبلغ آن را تعیین کرده‌اید، تایید می‌کنید.

چطور از طلاین برای خرید پلکانی طلا منفعت گیری کنیم؟

خرید پلکانی طلا در طلاین زیاد ساده و امن است و به شما پشتیبانی می‌کند تا به‌سادگی به طور دوره‌ای طلا بخرید بدون این که با پیچیدگی‌های خرید آنلاین طلا، دچار شوید. امنیت و راحتی دو ویژگی قابل اتکای قابلیت بعد انداز خودکار در طلاین می باشند.

 برای اغاز در سامانه طلاین به آدرس my.tlyn.ir  داخل شوید و ثبت‌نام کنید. بعد از آن داخل قسمت بعد انداز خودکار شده و نوع بعد انداز خود (روزانه، ماهانه یا سالانه) و مقدار آن را انتخاب کنید. بعد از تایید داخل سامانه احراز بانک خود می‌شوید و به طلاین دسترسی برداشت از حساب خود برای بعد انداز خودکار را می‌دهید. بعد از این همه‌چیز به طور اتوماتیک انجام می‌بشود. 

اگر سوالی در این باره دارید می‌توانید با حمایتسایت طلاین و شماره تلفن  ۰۳۵۳۷۳۳۲۶۱۲ تماس بگیرید.

نکات خرید پلکانی طلا برای اندوخته‌گذاری

اگر تصمیم دارید از روش خرید پلکانی طلا منفعت گیری کنید، این نکات را در ذهن داشته باشید:

  1. درست است که در روش خرید پلکانی نیازی به نظارت مداوم بر بازار طلا ندارید؛ اما بهتر است از مواردی که روی قیمت و روال‌های بازار طلا موثر می باشند، آگاهی کامل داشته باشید. این دانش به شما پشتیبانی می‌کند تا استراتژی اندوخته‌گذاری پرسودی را به طور آگاهانه انتخاب کنید.
  2. بهتر است در کنار اندوخته‌گذاری پله ای طلا، از راه حلهای دیگر اندوخته‌گذاری برای متنوع کردن پرتفولیوی خود منفعت گیری کنید تا ریسک‌ را افت دهید. 
  3. بهتر است پیش از اغاز، حد سود و زیان مشخصی برای خرید پلکانی طلا در نظر بگیرید و با نزدیک شدن به این حد سود و زیان‌ها استراتژی خرید و اندوخته‌گذاری خود را بازنگری کنید.
ادامه مطلب
چطور با کمک آدرس بوک، جلوی دزدی رمزارزها را بگیریم؟

جمع‌بندی

در این نوشته خرید پلکانی طلا را برای شما توضیح دادیم و به  توضیح مزایای این استراتژی برای اندوخته‌گذاری بلند زمان پرداختیم. هم‌این چنین نکاتی را به شما یادآور شدیم که در خرید پلکانی طلا می‌تواند به شما پشتیبانی کند. برای اغاز کافی است بستری برای خرید پلکانی اشکار کرده و بازه وقتی خود برای خرید را انتخاب کنید و به طور مستقیم به برنامه خرید پلکانی پایبند بمانید.

برای انجام این کار می‌توانید از قابلیت بعد انداز خودکار در سایت طلاین منفعت گیری کنید و به راحتی به طور اتوماتیک روزانه، هفتگی یا ماهانه طلا بخرید. 

متا تایتل: روش خرید پلکانی طلا برای اندوخته‌گذاری بلند زمان طلا

متا دیسکریپشن: خرید پلکانی طلا یکی از معتبر‌ترین استراتژی‌های اندوخته‌گذاری طلا است. در این نوشته با مزایا و نحوه خرید پلکانی طلا آشنا می‌شوید و ابزار‌های آن در ایران را می‌شناسید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها