کاربران از کاهش شادابی رنگ‌ها در نمایشگر گلکسی S24 اولترا گلایه دارند


سری گلکسی S24 نزدیک به دو هفته پیش معارفه شد و مدل اولترا از نمایشگری منفعت می‌برد که نور را زیاد کمتر انعکاس می‌دهد. بااین‌حال، کاربران می‌گویند رنگ‌ها در صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به گلکسی اس ۲۳ اولترا اصطلاحاً رقیق و مُرده به‌نظر می‌رسند.

سامسونگ در رابط کاربری One UI دو حالت برای نمایش رنگ‌ها دارد: یکی Natural است که به شما اجازه می‌دهد همه‌چیز را در نزدیک‌ترین حالت به حقیقت ببینید. حالت دوم Vivid نام دارد که اشباع رنگ‌ها را تا حدی افزایش می‌دهد. انگارً حالت دوم در گلکسی S24 اولترا عیب دارد.

انتقاد کاربران از افت شادابی رنگ‌ها در نمایشگر گلکسی S24 اولترا

بر پایه گزارش‌های کاربران در ردیت، ایکس و وب‌سایت Android Authority، پرچمدار تازه سامسونگ در حالت Vivid رنگ‌ها را زیاد پژمرده‌تر از گلکسی S23 اولترا مشخص می کند. در عکس زیر می‌توانید تا حدی این تفاوت را ببینید.

گلکسی S24 اولترا در چپ، گلکسی S23 اولترا در راست

حرف های می‌بشود که نمایش رنگ‌ها در حالت Natural بین گلکسی اس ۲۳ اولترا و اس ۲۴ اولترا تفاوت خاصی ندارد؛ به این علت می‌توان گمان زد که این مشکل نرم‌افزاری باشد و با یک به‌روزرسانی حل بشود. اما اگر عیب به قسمت سخت‌افزار مربوط بشود، کاربران سامسونگ با چالش‌های بیشتری روبه رو خواهند شد و احتمالا ملزوم باشد که دستگاه خود را به این شرکت بعد دهند.

ادامه مطلب
OpenAI هوش مصنوعی ChatGPT Edu را برای دانشگاه ها معارفه کرد_دریای تکنولوژی
آخرین مطالب
کاربران از افت شادابی رنگ‌ها در نمایشگر گلکسی S24 اولترا.webp
قیاس گلکسی S24 اولترا و S21 اولترا

سامسونگ تا این مدت به خواست رسانه‌ها برای اظهارنظر درمورد این قضیه واکنشی نشان نداده است. بااین‌حال، اگر این مشکل اعتراض تعداد بیشتری از خریداران را به‌جستوجو داشته باشد، باید ببینیم مدیران این شرکت کره‌ای چه خواهند او گفت.

گلکسی S24 اولترا نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2x دارد که همانند نسل قبلی است، اما سامسونگ امسال از محافظ گوریلا آرمور شرکت کورنینگ منفعت گیری کرده که انگارً تا ۴ برابر در برابر خط‌وخش مقاوم‌تر است و پیش‌تر در آزمایشی این نوشته را دیده بودیم. با این اوصاف، آیا تفاوت نمایش رنگ‌ها می‌تواند ارتباطی به این محافظ داشته باشد؟ باید چشم به راه بازدید‌های زیاد تر بمانیم.

ادامه مطلب
سامسونگ با شرکت باتری‌سازی اکوپرو قرارداد 34 میلیارد دلاری امضا کرد





منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *