گلکسی S24 اولترا در تست خط‌وخش مقاوم‌تر از نسل قبل ظاهر شد + ویدیو


یکی از تغییرات مهم گلکسی S24 اولترا نسبت به نسل قبلی، منفعت گیری از محافظ نمایشگر گوریلا آرمور، محصول شرکت کورنینگ است. این شرکت ادعا می‌کند که این محافظ صفحه نمایش در برابر خط‌وخش تا ۴ برابر مقاوم‌تر شده است. اکنون آزمایشی که روی این گوشی انجام شده، صحت این ادعا را بازدید می‌کند.

کانال یوتوب PBKReviews در ویدیویی به‌سراغ تست خط‌وخش نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا رفته است. این کانال از مقیاس سختی موس (Mohs) برای برسی کارکرد گوریلا آرمور منفعت گیری کرده است. پیش‌تر گلکسی S23 اولترا در سطح ۶ این مقیاس خش‌های ریز و در سطح ۷ خطوط آشکار‌تر را به‌نمایش می‌گذاشت.

مقاومت قابل‌دقت گلکسی S24 اولترا در برابر خط‌وخش

اکنون با دقت به این ویدیو به‌نظر می‌رسد که مقاومت نمایشگر واقعاً افزایش یافته است، چرا که خط‌وخش‌های زیاد اندکی در سطح ۷ دیده می‌بشود و تنها در سطح ۸ می‌توانیم به‌طور اشکار ناظر خش‌پذیری این صفحه نمایش باشیم. در سطح ۹ نیز خطوط عمیق‌تری روی نمایشگر باقی می‌ماند.

ادامه مطلب
آئودی Q4 E-Tron با نادین ماشین به ایران می‌آید

این یعنی اگر گوشی خود را در کنار کلید، سکه یا ابزارهای فلزی دیگر درون جیب خود قرار می‌دهید، می‌توانید کمتر دلواپس افتادن خط‌وخش روی نمایشگر آن باشید. هرچند که هم چنان پیشنهاد نمی‌بشود که گوشی را در کنار این چنین وسایلی قرار دهید.

کانال PBKReviews که قبلاً تست سقوط گلکسی S24 اولترا را انجام داده می بود، این چنین مقاومت فریم تیتانیومی پرچمدار سامسونگ را با مقیاس موس بازدید کرده است. در این‌جا خطوط از سطح ۴ قابل‌مشاهده می باشند. در نتیجه، به‌نظر می‌رسد که تیتانیوم توانایی خاصی در برابر خط‌وخش ندارد، هرچند که در برابر سقوط انگارً کارکرد بهتری مشخص می کند.

ادامه مطلب
اپل انگارً از برنامه خود برای آوردن میکرو LED به اپل واچ دست می‌کشد_دریای تکنولوژی

سری گلکسی S24 در تاریخ ۲۷ دی‌ماه معارفه شد اما تا این مدت رسماً به بازار نیامده است. یقیناً این قضیه جلوی رسیدن گوشی به دست منتقدان و آزمایش‌کنندگان را نگرفته و در طول همین زمان آزمایش‌های بسیاری روی پرچمدار غول فناوری کره جنوبی صورت گرفته است.



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *