ایسوس ROG Zephyrus G14


نسل تازه لپ‌تاپ‌های ROG Zephyrus ایسوس تحت مدل‌های G14 و G16 در نمایشگاه CES 2024 معارفه شدند. این لپ‌تاپ‌ها به پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل و رایزن ۸۰۰۰ شرکت AMD تجهیزشده‌اند و از نمایشگر OLED منفعت می‌برند.

لپ‌تاپ‌های تازه ایسوس بدنه آلومینیومی دارند و وزن آن‌ها نسبت به نسل قبلی افت یافته است.

مشخصات ایسوس ROG Zephyrus G14 و G16

ایسوس در مدل ۱۴ اینچی از نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۳K منفعت گیری کرده است. ایسوس ROG Zephyrus G14 از بدنه آلومینیومی تازه منفعت می‌برد که علتکاهش وزن آن به ۱.۵ کیلوگرم و ضخامت آن به ۱۵.۹ میلی‌متر شده است. این درحالی است که مدل ۱۶ اینچی ضخامت کمتری برابر ۱۴.۹ میلی‌متر دارد. بااین‌وجود وزن بیشتری برابر ۱.۸۵ کیلوگرم دارد.

ایسوس Zephyrus G16 از نمایشگر OLED با رزولوشن ۲.۵K، رفرش ریت ۲۴۰ هرتز و روشنایی ۵۰۰ نیت منفعت می‌برد. این لپ‌تاپ به پردازنده نسل ۱۴ اینتل Core Ultra 9 تجهیزشده است و در بیشترین نسخه، کارت گرافیک انویدیا RTX 4090 دارد.

ادامه مطلب
لنوو، اچ‌پی و ایسوس لپ تاپ هایی با تراشه تازه AMD اراعه خواهند کرد_دریای تکنولوژی
آخرین مطالب

مدل G14 به پردازنده‌های سری رایزن ۸۰۰۰ تجهیزشده است و در بیشترین نسخه می‌توان آن را با کارت گرافیک انویدیا RTX 4070 خواست داد. هر دو مدل در بیشترین نسخه از ۳۲ گیگابایت رم DDR5X منفعت می‌برند.

ایسوس در مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی به ترتیب از باتری ۹۰ و ۷۳ وات‌ساعتی منفعت گیری کرده است. یکی از ضعف‌های این لپ‌تاپ‌ها، عدم حمایتاز وای‌فای ۷ است، بااین‌حال وای‌فای ۶E هم چنان شدت بالایی دارد.

ایسوس ROG Zephyrus G14
ایسوس از لپ‌تاپ‌های ROG Zephyrus G14 و G16 رونمایی کرد ۷

ایسوس ROG Zephyrus G14 به یک پورت USB 4، یک پورت USB-C 3.2 Gen 2، دو پورت USB-A 3.2 Gen 2، پورت HDMI 2.1، درگاه کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون تجهیزشده است. مدل ۱۶ اینچی هم از این پورت‌ها منفعت می‌برد، بااین‌حال درگاه کارت حافظه آن فول سایز است.

ادامه مطلب
دومین خودروی ملی ترکیه در نمایشگاه CES 2024 معارفه شد

اکنون ایسوس تاریخ اراعه و قیمت لپ‌تاپ‌های تازه خود را اظهار نکرده است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها