ال‌جی تلویزیون‌های OLED سال 2024 خود را معرفی کرد


ال‌جی از مجموعه تلویزیون‌های OLED خود برای سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد که شامل مدل پرچمدار کاملاً بی‌سیم LG M4 و این چنین آخرین نسخه‌های سری استاندارد این شرکت که شامل مدل‌های G4 ،C4 و B4 می‌بشود. یقیناً قیمت یا زمان اراعه رسمی این دستگاه‌ها اظهار نشده است و همه مدل‌ها در CES 2024 که از ۹ تا ۱۲ ژانویه (۱۹ تا ۲۲ دی) برگزار می‌بشود، نمایش داده خواهند شد.

ال‌جی M4، تلویزیون OLED پرچمدار سال ۲۰۲۴ این شرکت است که نه تنها برای اراعه عکس، بلکه برای صدا نیز هیچ نیازی به اتصال کابل‌های معمول تلویزیون ندارد. این چنین قابلیت‌های بی‌سیم WOWCAST پردازنده تازه Alpha 11 AI این تلویزیون می‌تواند Dolby Atmos بی‌سیم با کیفیت را به ساندبارهای سازگار ال‌جی اراعه کند. M4 این چنین برای اولین‌بار در اندازه ۶۵ اینچی اراعه خواهد شد.

دیگر تلویزیون‌های ال‌جی

ال‌جی تلویزیون‌های OLED سال ۲۰۲۴ خود را معارفه کرد ۴

ال‌جی G4 که جانشین یکی از بهترین تلویزیون OLED جاری این شرکت، یعنی LG G3 محسوب می‌بشود نیز از پردازنده هوش مصنوعی Alpha 11 منفعت می‌برد که علتمی‌بشود مقدار روشنایی آن به اندازه M4 باشد و این چنین همان قابلیت‌های صوتی بی‌سیم WOWCAST را اراعه می‌کند. علاوه‌براین، G4 دارای همان فناوری آرایه میکرو لنز (MLA) است که با LG G3 سال قبل معارفه شده می بود، اما اکنون آن را به مدل بزرگ‌تری ۸۳ اینچی نیز اضافه کرده است.

ادامه مطلب
دما در سیاره فراخورشیدی WASP-43b_دریای تکنولوژی

ال‌جی C4 مدل بین‌رده سال ۲۰۲۴ است که از نسل تازه پردازنده Alpha 9 AI منفعت می‌برد و در همه اندازه‌های خود با بهبود روشنایی و این چنین ارتقاء قابلیت‌های گیمینگ همراه است. در نهایت، ال‌جی B4 مدل پایه از تلویزیون‌های سال OLED 2024 این شرکت است که از نسل تازه پردازنده هوش مصنوعی Alpha 8 منفعت می‌برد. LG C3 برای اولین‌بار به چهار پورت HDMI 2.1 تجهیزشده و در اندازه ۴۸ اینچی داخل بازار خواهد شد.

تلویزیون‌های M4 ،G4 و C4 این چنین از نرخ تازه‌سازی عکس ۱۴۴ هرتز حمایتمی‌کنند که برای اولین‌بار این چنین قابلیتی به تلویزیون‌های OLED ال‌جی اراعه شده است. بااین‌حال، اکنون باید چشم به راه اظهار زمان اراعه و قیمت آن‌ها باشیم که به گمان زیادً در نمایشگاه CES 2024 اظهار خواهند شد.

ادامه مطلب
شناسایی 17 سیاره فراخورشیدی یخی که به‌طور بالقوه قابل‌ سکونت می باشند



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها