شرایط پیش‌ فروش شاهین اتوماتیک


سایپا طی روزهای نخستین دی‌ماه ۱۴۰۲ تصمیم داشت تا ساینا S و شاهین اتوماتیک را به‌صورت نقدی با موعد تحویل سریع به فروش رساند اما این بخشنامه را پیش از اجرا لغو کرد. اکنون به‌جای بخشنامه فروش نقدی، شرایط پیش‌ فروش شاهین اتوماتیک از سوی این شرکت اظهار شده است.

در شرایط پیش فروش شاهین اتوماتیک، متقاضیان باید نیمی از بهای این ماشین در زمان حال را به حساب شرکت واریز کنند. قیمت ماشین غیرقطعی است و در زمان تحویل ماشین به مشتریان اشکار خواهد شد. موعد تحویل خودروها نیز خرداد و اردیبهشت ۱۴۰۳ گفتن شده است. متقاضیان خرید شاهین اتوماتیک از سامانه یکپارچه در خردادماه سال جاری، شامل این شرایط فروش خواهد شد. سایپا برای خبر‌رسانی به این افراد، پیامکی را در تاریخ سوم دی‌ماه ۱۴۰۳ برای آن‌ها صادر کرده است.

شرایط پیش‌ فروش شاهین اتوماتیک در دی‌ماه ۱۴۰۲:

ماشین پیش پرداخت قیمت موعد تحویل
شاهین اتوماتیک ۳۲۰,۸۵۹,۰۰۰ قیمت روز اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳

شاهین اتوماتیک اکنون تیپ فول آپشن این ماشین به حساب می‌آید که دو سال بعد از اراعه نسخه دنده‌ای داخل بازار شد. این ماشین از همان پیشرانه M15 توربوشارژر منفعت گیری می‌کند که در شاهین دنده‌ای نیز ناظر نصب آن بودیم. گیربکس این ماشین نیز از نوع اتوماتیک CVT است که به‌صورت مصنوعی هفت دنده را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
معارفه و بازدید سرویس نظارت عکس ابری مبینیو
شرایط پیش‌ فروش شاهین اتوماتیک اظهار شد + جدول دی‌ماه ۱۴۰۲ ۴

شاهین اتوماتیک اغاز ناموفقی در بازار ایران داشت. قیمت این ماشین در زمان اراعه اولیه زیاد تر از تارا اتوماتیک تعیین شد. همین قضیه علتشد تا شاهین اتوماتیک مورد دقت مخاطبان قرار نگیرد. یقیناً اکنون قیمت این ماشین از تارا اتوماتیک نزدیک به ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر است. اگر قیمت دو ماشین در بازار آزاد را مبنای قیاس قرار دهیم، شاهین اتوماتیک نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان با تارا اتوماتیک فاصله دارد. این اختلاف قیمت قابل‌دقت به‌علت محبوبیت تارا و عدم محبوبیت شاهین نزد اندوخته‌گذاران پدید آمده است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها