گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام


اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ قابلیت جدیدی را برای کاربران خود اراعه کرد تا با پشتیبانی آن بتوانند با دیگران پست مشترک ارسال کنند. این قابلیت امسال ارتقاء اشکار کرد تا همه اکانت‌ها بتوانند حداکثر ۳ اکانت دیگر را در یک پست یا Reel شریک کنند.

اما آیا تا‌به‌حال تلاش کرده‌اید در اینستاگرام پست مشترک ارسال کنید؟ در این نوشته دیجیاتو به توضیح قابلیت پست Collab در اینستاگرام می‌پردازیم و این چنین نحوه ارسال پست مشترک در اینستاگرام را به‌صورت تصویری شرح می‌دهیم.

قابلیت ارسال پست مشترک در اینستاگرام چیست؟

گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام ۱۲

به گفتن ساده، قابلیت پست Collab در اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا یک پست را به‌صورت مشترک همراه با سه کاربر دیگر در فید خود به اشتراک بگذارید. این چنین برای همه پست‌ها (چه پست معمولی و چه ریلز) می‌توان از این قابلیت منفعت گیری کرد.

به این علت وقتی که از این ویژگی منفعت گیری کنید، پست شما توسط دیگران نیز ارسال خواهد شد و طبیعتاً افراد بیشتری آن را خواهند دید.

ادامه مطلب
کاربران اینستاگرام و تردز اکنون می‌توانند محتواهای سیاسی را محدود کنند_دریای تکنولوژی
آخرین مطالب

مزایای منفعت گیری از پست کلاب در اینستاگرام

دلایل بسیاری برای منفعت گیری از قابلیت ارسال پست مشترک اینستاگرام وجود دارد، اما سه مزیت مهم آن شامل موارد زیر خواهد شد:

  1. افزایش دسترسی
  2. افزایش تعامل
  3. ساده‌سازی همکاری

مزیت شماره ۱: افزایش دسترسی

با اهمیت ترین مزیت منفعت گیری از پست مشترک در اینستاگرام اندروید و آیفون این است که علتافزایش دیده‌شدن پست شما می‌بشود. درواقع با این قابلیت پست شما در دسترس فالوورهای دیگران نیز قرار خواهد گرفت و طبیعتاً افراد بیشتری آن را خواهند دید.

به این علت اگر شما صاحب یک کسب‌و‌کار هستید، می‌توانید محصول خود را با این قابلیت معارفه کنید تا آن را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید. اکنون برندهای بزرگی ازجمله اپل و ادوبی در دنیای فناوری از این قابلیت منفعت گیری می‌کنند.

ادامه مطلب
ریماک نورا رکورد تسلا در پیست نوربورگ‌رینگ را شکست

مزیت شماره ۲: افزایش تعامل

به‌گفتن مزیت مهم گفتیم که پست شما در معرض دید افراد بیشتری قرار خواهد گرفت و همین امر نیز علتافزایش تعامل پست شما خواهند شد. بااین‌وجود شانس بیشتری وجود دارد که پست شما لایک و کامنت بیشتری دریافت کند و این چنین برای افرادی فرد دیگر ارسال بشود.

وقتی که اینستاگرام فهمید تعامل بالای پست‌های شما بشود، گمان بیشتری وجود دارد که به‌سمت کسب درآمد پیش بروید.

مزیت شماره ۳: ساده‌سازی همکاری

پست‌های مشترک اینستاگرام علاوه‌براین علتمی‌بشود تا ساده‌تر با دیگران همکاری داشته باشید و پست‌های خود را ارسال کنید. این چنین می‌توانید به‌طور مشترک بر آن‌ها نظارت داشته باشید.

نحوه ارسال پست مشترک در اینستاگرام اندروید و آیفون

ارسال پست Collab در اینستاگرام زیاد ساده است. برای انجام آن ابتدا باید پست موردنظر خود را آپلود کنید و سپس در صفحه نهایی قسمت ارسال پست تازه روی گزینه Tag people که با پشتیبانی آن می‌توانید افراد دیگر را روی عکس خود تگ کنید، ضربه بزنید.

1703181070 572 گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌بشود، گزینه «Invite collaborators» وجود خواهد داشت که از طریق آن می‌توانید برای افرادی که می‌خواهید با آن‌ها پست مشترکی ارسال کنید، خواست بفرستید.

ادامه مطلب
برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز_دریای تکنولوژی

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، درمجموع می‌توانید سه حساب را انتخاب کنید و بعد از این مرحله پست ابتدا در فید شما انتشار می‌بشود و وقتی که خواست شما توسط دیگر اکانت‌ها قبول بشود، داخل فید آن‌ها نیز خواهد شد.

1703181070 965 گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام
گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام ۱۳

درنهایت باید اشاره کرد که بعد از ارسال پست‌ها دیگر نمی‌توان آن‌ها را با اکانت‌های دیگر شریک شد. درواقع یک پست فقط پیش از ارسال می‌تواند به پست مشترک تبدیل بشود.

این چنین اگر کاربران فرد دیگر تلاش کرده باشند تا با شما پست مشترک ارسال کنند، خواست آن‌ها در قسمت مطلب‌های خصوصی به شما نمایش داده خواهد شد و از این طریق می‌توانید آن را قبول یا رد کنید.

سوالات متداول آموزش ساخت پست مشترک در اینستاگرام

پست مشترک اینستاگرام چیست؟

با این ویژگی می‌توانید یک پست را به‌طور مشترک با دیگران در اینستاگرام انتشار کنید.

منفعت گیری از پست مشترک در اینستاگرام اندروید و آیفون چه مزیتی دارد؟

ادامه مطلب
اینستاگرام ظاهراً روی چت‌بات خود با نام «دوست هوش مصنوعی» کار می‌کند

پست‌های مشترک به افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد که افزایش تعامل دیگران با شما را در پی دارد.

در چه عرصه‌هایی می‌توان از پست مشترک منفعت گیری کرد؟

پست Collab در اینستاگرام کاربردهای متغیری دارد. به‌گفتن مثال، برای تبلیغ محصول یا کسب‌وکار خود و این چنین اغاز یک کمپین تبلیغاتی می‌توانید از آن‌ها منفعت گیری کنید.





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها