فروش سری ردمی K70 پس از دو هفته از 1 میلیون دستگاه عبور کرد


تلفنهای سری ردمی K70 اغاز این ماه با سیستم عامل HyperOS و نمایشگر ۴۰۰۰ نیتی معارفه شدند. اکنون ردمی اظهار کرده که در دو هفته ابتدایی اراعه این دستگاه‌ها، فروش این خانواده از ۱ میلیون دستگاه عبور کرده است.

سری ردمی K70 اغاز آذرماه در چین معارفه شد و تلفنهای این خانواده از اول دسامبر (۱۰ آذر) داخل بازار شدند. ردمی که همان ابتدا اظهار کرده می بود فروش این سری در ۵ دقیقه ابتدایی از ۶۰۰ هزار دستگاه فراتر رفته است، اکنون پوستر جدیدی را انتشار کرده که از فروش بیشتر از یک میلیون دستگاه در عرض ۲ هفته خبر می‌دهد.

مشخصات و قیمت سری ردمی K70

سری ردمی K70 شامل سه مدل K70 ، K70 پرو و K70e می‌بشود که به‌ترتیب از اسنپدراگون ۸ نسل ۲، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا منفعت می‌برند.

دیگر ویژگی‌های این سری شامل نمایشگر OLED با وضوح ۲K، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی می‌بشود. علاوه‌براین، K70e، K70 و K70 Pro اولین تلفنهای ردمی می باشند که با تازه ترین نسخه HyperOS روانه بازار شده‌اند.

ادامه مطلب
بیوگرافی سم آلتمن | مدیر شرکت OpenAI و خالق ChatGPT
آخرین مطالب

هرچند تا این مدت چیزی به‌صورت دقیق اظهار نشده است، اما بر پایه گزارش‌های حاضر، انگارً ردمی K70e با نام پوکو X6 پرو ۵G داخل بازار جهانی خواهد شد و ردمی K70 پرو امکان پذیر در بازارهای جهانی به‌گفتن پوکو F6 پرو ۵G اراعه بشود.

ردمی ‌‌K70 در ضعیف‌ترین پیکربندی خود با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۵۲ دلار قیمت دارد. نسخه ۱۶/۲۵۶ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی این دستگاه به ترتیب ۳۸۱ دلار و ۴۲۳ دلار و نسخه دارای ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی آن ۴۷۹ دلار قیمت دارد. ردمی ‌K70 پرو هم در نسخه‌های زیر اراعه شده است:

ادامه مطلب
ردمی در 10 سال قبل یک میلیارد گوشی فروخته است

۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۶۵ دلار
۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۰۸ دلار
۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۵۰ دلار
۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۶۲۱ دلار



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها