شرایط فروش کینگ لینگ تاگا


شرکت خودروسازی پادرا موتور که واردات کینگ لینگ تاگا را بر مسئولیت دارد، بخشنامه فروش این پیکاپ اختصاصی شب یلدا را خبرداد. در شرایط فروش کینگ لینگ تاگا، این پیکاپ در قالب دو تیپ و به‌صورت اقساطی در اختیار کاربران قرار گرفته است. مسئله دلنشین درخصوص این شرایط فروش، اراعه تسهیلات یک‌ساله بدون ضامن به خریداران پیکاپ تاگا است. این بخشنامه از روز ۲۲ آذرماه فعال شده است و تا روز چهارم دی‌ماه ۱۴۰۲ در دسترس متقاضیان خواهد می بود.

دو تیپ از پیکاپ تاگا در این بخشنامه فروش وجود دارند. تیپ نخست پیکاپ تاگا استاندارد است و تیپ دوم نیز پیکاپ تاگا لانگ خواهد می بود. قیمت این دو تیپ نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان با یکدیگر اختلاف دارد. قیمت کینگ لینگ تاگا استاندارد نزدیک به یک میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان است، درحالی‌که نسخه لانگ یک میلیارد و ۹۴۲ میلیون تومان قیمت دارد. مشتریان با شرکت در این شرایط فروش از یک تخفیف اختصاصی ۴۴ یا ۵۲ میلیون تومانی نیز برخوردار خواهند شد.

ادامه مطلب
آشفتگی به واردات تویوتا کرولا رسید، چهار شرکت واردکننده و یک مدل ماشین!
شرایط فروش کینگ لینگ تاگا اختصاصی شب یلدا اظهار شد + جدول ۴

برای شرکت در شرایط فروش کینگ لینگ تاگا ملزوم است نزدیک به ۴۵ درصد قیمت ماشین را به‌گفتن پیش‌پرداخت اراعه دهید. مابقی قیمت ماشین به‌صورت تسهیلات برای شما درنظر گرفته می‌بشود. برای پرداخت اقساط خرید این ماشین نیز ۱۴ ماه زمان دارید. ماشین نیز طی ۱۵ روز کاری به شما تحویل داده خواهد شد.

جدول شرایط فروش کینگ لینگ تاگا در آذرماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت تخفیف مبلغ پیش‌پرداخت تعداد اقساط مبلغ اقساط
کینگ لینگ تاگا استاندارد ۱,۸۴۲,۱۰۰,۰۰۰ ۴۴,۱۰۰,۰۰۰ ۷۹۸,۴۰۰,۰۰۰ ۱۴ ۷۱,۴۰۰,۰۰۰
کینگ لینگ تاگا لانگ ۱,۹۴۲,۱۰۰,۰۰۰ ۵۲,۷۰۰,۰۰۰ ۸۶۷,۴۰۰,۰۰۰ ۷۳,۰۰۰,۰۰۰

خودروهای اراعه‌شده در این شرایط فروش با بیمه بدنه یک‌ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. این چنین سند خودروها تا آخر دوره اقساط در رهن شرکت پادرا موتور باقی خواهد ماند. رنگ‌های قابل انتخاب برای مشتریان نیز سرمه‌ای، خاکستری، زرد و قرمز یاقوتی است. پیکاپ کینگ لینگ تاگا موفق شده است گفتن نخستین خودروی وارداتی ایران در سال ۱۴۰۲ را به خودش تعلق دهد. این پیکاپ به موتور ۱.۸ لیتری توربوشارژر بی‌ام‌و تجهیزاست. دیگر جزئیات این پیکاپ را می‌توانید در لینک خبر زیر مشاهده کنید:

ادامه مطلب
نگاهی به قیمت هونگچی H5 در بازار آزاد، یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول_دریای تکنولوژی
آخرین مطالب

پیکاپ تاگا پلاک ملی گرفت؛ اولین خودروی وارداتی سرزمین سرانجام به خیابان رسید



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها