لیست ۱۰ متخصص ایمپلنت دندان در تهران


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

ایمپلنت دندان بهترین جانشین برای دندان‌های از دست رفته است. ایمپلنت جزء خدمات و جراحی‌هایی از دندانپزشکی به حساب می اید که با استخوان فک یا جمجمه ربط مستقیم برقرار می‌کند. این خدمات از دسته کلینیک دندانپزشکی همانند دندان طبیعی عمل می‌کند.

وقتی ایمپلنت دندان می‌تواند بهترین گزینه برای دندان‌های از دست رفته باشد که توسط بهترین متخصص در این عرصه اجراشده باشد. بدون دندان‌پزشک متخصص هیچ زمان شما نمی‌توانید از ایمپلنت دندان برای جویدن غذا، سخن زدن، جلوگیری از کم شدن دندان‌، نگه داری استخوان‌، جلوگیری از تحول شکل چهره و پیشگیری از مشکلات دستگاه گوارش، منفعت گیری کنید.

در این اوقات بهترین کلینیک دندانپرشکی می تواند بازخورد مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد. برای منفعت گیری از مزایای ایمپلنت دندان ابتدا باید با لیست ۱۰ تایی بهترین متخصص ایمپلنت دندان که غوغا کردند، آشنا شوید تا با آسودگی خیال عمل به اجرای این خدمات دندانپزشکی کنید. 

ادامه مطلب
شوروی لونا-۱۶ را به ماه پرتاب کرد

ازمایش ها بیماران بهترین متخصص‌های ایمپلنت در ایران

حسین از تهران می‌گوید: اول برای این که بتونم از ایمپلنت دندان منفعت گیری کنم استرس زیاد بسیاری داشتم، اما سپس از این که با یک کلینیک دندانپزشکی غرب تهران آشنا شدم و دیدم که همه بازیگرها، فوتبالیست‌ها و  دیگر افراد سرشناس از خدماتش منفعت گیری می‌کنند، استرسم کامل از بین رفت.

دکتر شهاب محمدی نه‌تنها تخصص و توانایی بسیاری داشت بلکه اخلاق حرفه ایشان علتشد به اسایش بیشتری برسم.

لیست ۱۰ متخصص ایمپلنت دندان در تهران ۹

پزشک معتمد صداوسیما

مسئله دلنشین‌تر درمورد دکتر شهاب محمدی اینه که ایشون کارشناس صداوسیما در شبکه‌های تلویزیونی گوناگون هم می باشند و مشاوره‌های بسیاری در عرصه خدمات دندانپزشکی چون اجرای انواع ایمپلنت دندان، لمینت دندان و کامپوزیت دندان انجام داده‌اند. من از ایشون زیاد راضی بودم.

آدرس کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ سوخاری کوپال)، واحد ۲

شنبه تا پنج‌شنبه: ۱۰ صبح تا ۹ شب

 نظر علیرضا از تهران درمورد بهترین متخصص ایمپلنت در ایران

علیرضا از تهران درمورد بهترین متخصص می‌گوید: من در منطقه شرق تهران زندگی می‌کنم و کلینیک‌های دندانپزشکی شرق تهران رو خوب بازدید کردم تا بتونم دندان از دست رفته‌ام توی مسابقات بوکس رو ایمپلنت کنم. متخصص‌ها و کلینیک‌های بسیاری در شرق تهران بودند اما دندانپزشکی فوق تخصصی ایثار از نظر من بهترین گزینه می بود.

ادامه مطلب
برخی از باکتری‌های روده می‌توانند به بهبود سلامت روان پشتیبانی کنند
1702812850 648 لیست ۱۰ متخصص ایمپلنت دندان در تهران.webp
لیست ۱۰ متخصص ایمپلنت دندان در تهران ۱۰

بهترین ویژگی

از انتخاب این کلینیک دندانپزشکی زیاد راضی بودم. کلینیک ایثار از لحاظ تجهیزات روز دنیا بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات رو داشت. چندین دندان‌پزشک هم داشت که هر کدوم توی عرصه‌های خاصی فعالیت می‌کردند. 

به نظر من گوش کنید تا دیگه نیازی به متخصص دندان‌پزشک فرد دیگر نیاز نداشته باشید. خدمات دندانپزشکی چون ایمپلنت دندان، ارتودنسی، لمینت دندان، ونیر کامپوزیت و جرم‌گیری را حمایتمی‌کنند.

آدرس: سه‌راه افسریه – مشیریه – ۳۰ متری صالحی – بین کوچه خرداد و تیر غربی – پلاک ۲۴۲- طبقه اول – واحد یک – دندانپزشکی ایثار  آدرس سایت: isarclinic.com

نظر غزل از رشت

غزل که حسابی از یکی از دندان‌پزشک‌های مشهور تهران شاکی می بود، او گفت: من همیشه فکر می‌کردم بهترین دندان‌پزشک‌ها رو تهران دارد و شهرستان‌ها نمی توانند دندان‌پزشک خوب داشته باشند، من به یکی از دندانپزشکی‌های تهران که دوست ندارم اسمش رو بگم که اگر بگم همه میشناسن رفتم، سرشون زیاد شلوغ می بود بخاطر همین سپس از اجرای ایمپلنت و دریافت هزینه زیاد مبتدی برخورد می‌کردند. 

ادامه مطلب
هایک ویژن یا داهوا ؟ پاسخ به یک سوال تکراری

اجرای ایمپلنت دندان هم که نگم براتون زیاد بد می بود و ناچار شدم در شهر رشت محل زندگی خودم، بگردم و یکی از بهترین متخصص دندانپزشکی در ایران رو اشکار کنم. دکتر آرش غفوری یک دندان‌پزشک متخصص و خوش اخلاق می بود که گندی که زده بودند رو به بهترین شکل جمع کرد.

پیشنهاد مهم غزل از ر شت درمورد متخصصین ایمپلنت

 من پیشنهاد ام به دیگر افراد اینه که حتما توی شهر خودتون به جستوجو بهترین متخصص ایمپلنت دندان باشید و گول تبلیغات را نخورید. زیاد از دندان‌پزشک‌ها در شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز و دیگر شهرها هستن که از پایتخت بهترن. 

یقیناً نمی‌توان از دندان‌پزشک‌های معتبری چون دکتر صادق آقاجری، عباس گشاده رو، مژگان آزادخواه، شهاب محمدی و کلینیک دندانپزشکی ایثار در تهران چشم پوشی کرد. این افراد رو هم من تعریفش رو از دوستانم توی تهران زیاد زیاد شنیدم.

آدرس: رشت، گلسار، میدان صابرین، به سمت بلوار قلی پور، پلاک ۱۸۴ آدرس سایت: dr-ghafoori.com

نظر نیلوفر درمورد ایمپلنت دندان در ایران

نیلوفر که برای تحصیل به ونکوور کانادا رفته او گفت: چند زمان پیش به ایران اومدم و برای این که هزینه ایمپلنت دندان را پایین بیاورم تصمیم گرفتم در ایران اجرای ایمپلنت دندان را انجام بدهم. بازدید‌های بسیاری کردم و در نتیجه دیدم که دکتر مژگان آزادخواه بهترین گزینه است.

ادامه مطلب
پردازنده های نسل پنجم Xeon اینتل به‌طور رسمی معارفه شدند

ایمپلنت، ایمپلنت سریع، ارتودنسی، لمینت سرامیکی، بلیچینگ و اصلاح مطرح لبخند از خدمات دکتر مژگان آزادخواه می بود که من از ایمپلنت سریع منفعت گیری کردم. به‌روز بودن با دانش، اخلاق حرفه‌ای، توانمندی در ربط با بیماران، تحصیلات و مدرک‌ از دانشگاه معتبر از بهترین ویژگی‌های دکتر مژگان آزادخواه هست که می‌توان به آن اشاره کرد.

آدرس: تهران، ونک، ملاصدرا، جنب بیمارستان بقیه الله، ساختمان پزشکان صدرا، پلاک ۲۰۰، طبقه دوم، واحد ۵ آدرس سایت: drmojganazadkhah.com

ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت دندان

  1. داشتن تخصص و دستاوردهای زیاد 
  2. داشتن توانایی کافی
  3. فارغ تحصیل از دانشگاه‌های معتبر 
  4. توانایی‌های جراحی بالا 
  5. به‌روز بودن با دانش
  6. داشتن تجهیزات روز و استاندارد دنیا 
  7. توانمندی در تشخیص و حل مشکلات
  8. ضمانت به آموزش و ارتقاء دانش
  9. توانمندی در ربط با بیماران
  10. اخلاق حرفه‌ای

چطور بهترین متخصص ایمپلنت دندان را بشناسیم؟

راه‌های بسیاری برای شناخت بهترین متخصص ایمپلنت دندان وجود دارد. اولین کار جستجوی آنلاین در سراچه‌های معتبر در این عرصه است. شما می‌توانید در سایت‌های گوناگون کلینیک‌ها و دندان‌پزشکان را از لحاظ مواردی که در تکه بالا حرف های شد مورد بازدید قرار دهید.

ادامه مطلب
برای اولین بار بعد از سال 2022؛ نیو شپرد به فضا پرتاب می‌بشود

نظرات بیماران درمورد متخصص ایمپلنت دندان زیاد مهم است. نظر حسین و علیرضا از تهران، غزل از رشت و نیلوفر از ونکوور را می‌توان خواند و از بین آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب کرد. می‌توانید نظر دیگر بیماران را نیز در سایت‌های دندان‌پزشکان بخوانید و آن‌ها را قیاس کنید. وب‌سایت‌ها بهترین مکان برای تجزیه و تحلیل دندان‌پزشکان می باشند.

دریافت مشاوره، منفعت گیری از نظرات پزشکان دیگر، قیاس متخصصان، نقد و بازدید دندان‌پزشکان در انجمن‌های گوناگون و بازدید تخصص‌ها از دیگر راه‌های شناخت دندان‌پزشک معتبر و متخصص درزمینهٔ ایمپلنت دندان است. 

لیست ۱۰ تایی بهترین متخصص ایمپلنت دندان

  1. دندانپزشکی فوق تخصصی ایثار
  2. دکتر مهدی کریمی
  3. دکتر شهاب محمدی
  4. دکتر مژگان آزادخواه
  5. دکتر عباس گشاده رو
  6. دکتر آرش غفوری
  7. دکتر حمیدرضا نعیمی دادخواهان
  8. دکتر مهدی سزاوار
  9. دکتر سید رضا ناصری
  10. دکتر سید حمید طالبی

نتیجه‌گیری 

با نظرات بیماران درمورد متخصصین ایمپلنت دندان آشنا شدید و دانستید که چطور بهترین متخصص‌ها را بشناسید و مورد بازدید قرار دهید. نوبت شما است که نام بهترین متخصص ایمپلنت دندان مورد نظر خود را برای ما کامنت کنید و نظرات خود را در این باره با دیگر افراد به اشتراک بگذارید. 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها