ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی ایکس ویژن به بازار آمد


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

هنگامی نوبت به انتخاب لوازم خانگی می‌رسد، هر خانواده‌ای به جستوجو تلفیقی از دوام، کارایی و زیبایی و قیمت بصرفه کالا می بود است. ایکس ویژن با معارفه ماشین لباسشویی ۱۰ کیلوگرمی تازه خود با مدل TV102، یک قدم جلوتر برداشته تا نیازهای روزمره شما را با بیشترین استانداردها برآورده کند.

این محصول با ۱۲ برنامه شستشو متنوع، از پیش‌شستشو گرفته تا شستشوی سریع و شستشوی لباس‌های ظریف، هر نوع نیازی را پوشش می‌دهد. مهم نیست که شما به جستوجو شستشوی لباس‌های ورزشی خاص هستید یا می‌خواهید پرده‌های حساس خود را تمیز کنید، ماشین لباسشویی ایکس ویژن برای هر مورد برنامه‌ای مناسب دارد.

ظرفیت ۱۰ کیلوگرم، مناسب برای خانواده های پر جمعیت

این محصول نه تنها یک دستگاه کارآمد است، بلکه به گفتن عضو تازه خانواده لوازم خانگی ایکس ویژن، نمایانگر ربط عمیق این برند با نوآوری و کیفیت است. با ظرفیت بی‌نظیر ۱۰ کیلوگرم، این ماشین لباسشویی می‌تواند پاسخگوی نیازهای خانواده‌های پرجمعیت و حتی افرادی باشد که به طور مداوم لباس‌های بسیاری برای شستشو دارند.

ادامه مطلب
لنوو از اولین لپ‌تاپ جهان با پردازنده اینتل Core Ultra پرده برداشت + عکس
ماشین لباسشویی ۱۰ کیلوگرمی ایکس ویژن به بازار آمد ۹

موتور دایرکت درایو با تکنولوژی اینورتر

موتور دایرکت درایو اینورتر این محصول، نه تنها با افت اصطکاک و لرزش‌ها، عمر سودمند دستگاه را افزایش می‌دهد، بلکه با کارکرد چرخشی قوی و بهینه تا ۱۲۰۰ دور در دقیقه، مطمعن حاصل می‌کند که هر بار شستشویی بهتر و اثربخش داشته باشید. علاوه بر این مقدار تشکیل صدا در این نوع موتورها به حداقل رسیده  است. ضمانت ۱۰ ساله موتور دایرکت درایو نیز بیانگر مطمعن ایکس ویژن به محصول خود و تعهدش به مشتریان است.

1702552930 448 ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی ایکس ویژن به بازار آمد
ماشین لباسشویی ۱۰ کیلوگرمی ایکس ویژن به بازار آمد ۱۰

کنترل پنل همه لمسی قشنگ

کنترل پنل همه لمسی این ماشین لباسشویی علاوه بر زیبایی، توانایی کاربری را به سطح بالایی از راحتی و دقت می‌رساند. شما می‌توانید بین ۱۲ برنامه متنوع شستشو ، بهترین برنامه را مشابه با هر نوع پارچه و لکه، تنها با لمس انگشت انتخاب کنید.

نمودار مصرف انرژی A+++ این مدل مشخص می کند که این دستگاه در زمره محصولات کم مصرف قرار دارد. این ویژگی نه تنها به افت هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی پشتیبانی می‌کند، بلکه در نگه داری محیط زیست نیز موثر است.

ادامه مطلب
رسانه‌های تکنولوژی، دومین رسانه پرمخاطب در ۱۴۰۱ شناخته شدند

ماشین لباسشویی تازه ایکس ویژن با دقت به ویژگی‌های پیشرفته و تکنولوژیکی که دارد، همه نیازهای یک خانواده پرجمعیت را بر آورده می کند. طراحی مدرن و امکانات کاربردی آن، این ماشین لباسشویی به یک انتخاب هوشمندانه برای هر خانه‌ای تبدیل کرده است. ایکس ویژن با تشکیل این محصول نوید قسمت آینده‌ای راحت‌تر و سبزتر است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها