ساندبارهای JBL


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

برای انتخاب برند اسپیکر قدتمند خوب که قوت پخش صدای بلند و آشکار و ظاهری قشنگ داشته باشد باید به نوع کاربری خود دقت کنید. فکر کنید که در طبیعت یا در کنار ساحل هستید در این شرایط به یک اسپیکر قابل‌حمل و ضدآب نیاز دارید که در برابر گردوخاک نیز مقاوم باشد یا برای این که در مهمانی‌ها و جشن‌های خود از صدای بسیار بلند و آشکار موسیقی لذت ببرید باید از اسپیکر های مناسب مهمانی منفعت گیری کنید.

به طور کلی اگر بخواهیم یک برند را به گفتن برند اسپیکر خوب معارفه کنیم باید این برند در عرصه های گوناگون حرفی برای گفتن داشته باشد. برند JBL و هارمن کاردن از بهترین برند های حاضر در بازار می باشند. کمپانی JBL سال ها است که در عرصه سیستم های صوتی فعالیت می‌کند و برای هر کاربری با هر نیازی پیشنهادی برای اراعه دارد. در ادامه در رابطه ویژگی ها و چرایی انتخاب اسپیکر JBL و هارمن کاردن سخن زدیم.

ادامه مطلب
ایرپاد 4 و ایرپاد مکس 2 به گمان زیادً اواخر سال 2024 از راه می‌رسند

بهترین برند اسپیکر بازار کدام است؟

انتخاب یک برند به بعنوان بهترین برند بستگی به نیاز، منفعت گیری و این چنین سلیقه شما دارد. اسپیکرهای JBL و هارمن کاردن را می‌توان از بهترین برندهای اسپیکر حاضر در بازار شمرد که شامل انواع اسپیکرهای متنوع با ظاهر قشنگ و لوکس، کیفیت صدای بسیار آشکار، کیفیت متریال عالی و عمر بالا می باشند.

برند جی‌ بی ‌ال انواع مدل‌های اسپیکر همانند اسپیکر خانگی، اسپیکر رومیزی (کار و کامپیوتر)، اسپیکر کوهنوردی، پارتی باکس، ساندبار و… را با طراحی چشم نواز و کیفیت بالا تشکیل می‌کند.

معارفه برند اسپیکر JBL، چرا یک برند اسپیکر خوب است؟

همان گونه که حرف های شد یکی از بهترین برندهای معتبر در تشکیل اسپیکر، برند جی بی ال است، موسس این شرکت جیمز بالو آمریکایی است و نزدیک به ۷۰ سال از فعالیت برند JBL‌ می‌گذرد، از آن زمان تا بحال برند جی بی ال از برندهای محبوب در سیستم صوتی است.

بد نیست بدانید که برند JBL ، یکی از شرکت های از هارمن کاردن می‌باشد که وابسته به شرکت سامسونگ بوده که با فن‌آوری پیشرفته و مدرن اسپیکرهای متنوع را برای کاربری‌های گوناگون به وجود اورده است.

ویژگی اسپیکرهای JBL

  • صدای قوی و در عین حال آشکار
  • نگه داری کیفیت صدا حتی در ولوم های بالا
  • کیفیت ساخت عالی
  • لوکس بودن کالاها
  • شناخته شده در بازار
  • محبوبیت در بین علاقه‌مندان به اسپیکر
  • زیبایی چشم نواز
  • و…
  •  

مسئله ای که باید به آن در خرید اسپیکر JBL دقت کنید اصالت کالا است. برای خرید کالاهای JBL حتما از فروشگاه های معتبر عمل کنید. یکی از معتبرترین فروشگاه ها در حوزه محصولات JBL فروشگاه بی نویز است. بی نویز که تحت گفتن نمایندگی JBL شناخته می‌بشود همه محصولات را با گارانتی مهم و ضمانت اصالت کالا اراعه می‌دهد.

ادامه مطلب
هایک ویژن یا داهوا ؟ پاسخ به یک سوال تکراری

انواع اسپیکر JBL

اسپیکرهای قابل‌حمل، کوهنوردی، ساندبارها، پارتی‌باکس‌ها و… از انواع اسپیکرهایJBL می باشند که هر کدام در عرصه های گوناگون نیاز کاربران را رفع میکنند. در ادامه هر سری از اسپیکرهای برند JBL را به طور خلاصه توضیح دادیم:

برند اسپیکر خوب کدام است؟ معارفه کامل ۹

ساند‌بارهای JBL ، توانایی صدای استثنایی و یکدست

اگر تلویزیون شما کیفیت و مقدار صدای زیاد خوبی ندارد می‌توانید با پشتیبانی ساندبار در کنار تلویزیون خود این مشکل را حل کرده و فیلم‌ها و موسیقی های مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کنید.

اسپیکرهای پارتی ‌باکس

گفتن پارتی باکس، اولین بار توسط برند جی بی ال منفعت گیری شد، رقص نور، ورودی بلوتوث و USB ، میکروفون بی‌سیم و باتری قوی از ویژگی‌های پارتی باکس است که برای مهمانی‌ها و جشن‌های بزرگ منفعت گیری می‌بشود.

اسپیکر کوهنوردی

اگر از علاقه‌مندان به طبیعت و کوهنوردی هستید، JBL اسپیکرهای مختلفی با قابلیت حمل و نقل آسان، ضد آب و ضد گردوخاک، صدای با کیفیت و قوی را برای شما دارد. از سری اسپیکر های مناسب این منفعت گیری در برند JBL میتوان به سری کلیپ و فلیپ اشاره کرد. برای مشاهده مدل های گوناگون می‌توانید لیست کامل را در سایت بی نویز مشاهده کنید.

ادامه مطلب
بهترین لاستیک خارجی کدام است؟_دریای تکنولوژی
اسپیکرهای خانگی JBL
برند اسپیکر خوب کدام است؟ معارفه کامل ۱۰

اسپیکر خانگی

برند جی ‌بی‌ ال، اسپیکرهای خانگی متنوعی را تشکیل می‌کند. اسپیکرهای مناسب اتاق خواب، تلوزیون (ساندبارها)، رومیزی (میز کار و کامپیوتر) و… از سری اسپیکرهای جی بی ال می باشند که مناسب منفعت گیری در منزل به شمار می‌روال.

مزایای خرید اسپیکر JBL

در زمان بازدید برای خرید اسپیکر از یک برند اسپیکر حرفه‌ای و مناسب، فهمید مزایای بسیاری که اسپیکرهای جی‌ بی‌ ال دارند خواهید شد. اسپیکرهای JBL از نظر طراحی ساده و شیک، با قیمت مناسب و کیفیت صدای بسیار و متفاوت از بهترین اسپیکرهای حاضر در بازار می باشند. در ادامه نوشته سه مورد از با اهمیت ترین مزایای اسپیکر های JBL را معارفه می‌کنیم:

  1. حمایتاز بلوتوث: حمایتاز بلوتوث در اسپیکرهای جی ‌بی‌ ال، امکان منفعت گیری آسان و بدون سیم را به کاربران می‌دهد. بهتر است بدانید اسپیکرهای جی‌ بی‌ ال از تازه ترین نسخه بلوتوث حمایتمی‌کنند.
  2. کیفیت ساخت بالا و اندازه مناسب: حمل و نقل آسان برای یک برند اسپیکر خوب اهمیت بسیاری دارد. از ویژگی‌های برند جی بی ال این است که حتی بزرگترین اسپیکرهای آن به راحتی حمل و نقل می‌بشود. دستگیره چرخ چمدانی و چرخ زیر اسپیکر این امکان را به اسپیکرهای سنگین و بزرگ می‌دهد تا به راحتی حمل بشود.
  3. تنوع بالای اسپیکر JBL: اسپیکر‌های جی‌ بی‌ ال تنوع زیاد بسیاری برای کاربری‌های گوناگون دارند. به‌طور مثال اسپیکرهای مناسب فضای باز و مسافرت یا اسپیکرهای ضد آب که مناسب منفعت گیری در کنار استخر، ساحل و زیر باران می باشند در بین مدل‌های گوناگون اسپیکر جی‌ بی‌ ال وجود دارد. در نهایت می‌توان او گفت: برند جی‌ بی‌ ال، یکی از بهترین برندهای اسکپیر است که برای هر مکان و محیطی، اسپیکر مناسب آن را طراحی کرده است.
ادامه مطلب
گوگل هوش مصنوعی مولد اختصاصی برای تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کند

چطور بهترین انتخاب را برای خرید اسپیکر داشته باشم؟

همان گونه که اشاره شد برای این که از خرید اسپیکر JBL نهایت رضایت را داشته باشید ملزوم است که نوع کاربری خود را اشکار کنید. به‌طور مثال شما می‌توانید این سوالات را در زمان خرید اسپیکر جی‌ بی‌ ال از خود سوال کنید: اسپیکر را برای مهمانی‌های بزرگ می‌خواهید یا دورهمی‌های کوچک؟ اسپیکر را برای محیط منزل می‌خواهید یا برای بیرون از منزل؟ و سوالاتی از این قبیل علتمی‌بشود تا بهترین برند اسپیکر را انتخاب کنید. در ادامه نوشته تصمیم داریم چند مورد از فاکتورهای مهم در خرید اسپیکر را بازدید ‌کنیم:

انتخاب برند اسپیکر خوب با دقت به بودجه

قیمت مشابه با کارایی، یکی از فاکتورهای مهم در خرید اسپیکر باکیفیت است، اسپیکرهای JBL تنوع قیمت بسیاری دارند با دقت به کیفیت خود قیمت مناسب دارند.

قوت شارژ بالا

اگر تصمیم خرید بهترین برند اسپیکر را برای منفعت گیری بیرون از منزل دارید، باید به قوت باتری آن دقت کنید، اسپیکرهای کوهنوردی جی ‌بی‌ ال با قوت باتری بالا و اندازه کوچک و جمع‌وجور از بهترین اسپیکرهای مناسب بیرون از منزل می باشند.

ادامه مطلب
عید امسال، اولین عیدی رو از کیف پول من بگیر_دریای تکنولوژی

مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار

یکی از ویژگی‌های زیاد مهم برای اسپیکرهای بیرون از منزل، ضد‌آب بودن آن است. از اسپیکرهای ضدآب JBL می‌توانید در زیر باران یا حتی کنار استخر منفعت گیری کنید، مقاومت بالا در برابر گرد و غبار امکان منفعت گیری از این مدل اسپیکرها را در کویر نیز فراهم کرده.

فضای مورد نظر برای منفعت گیری

برای انتخاب اسپیکرها چه از نوع خانگی چه اسپیکر مناسب مهمانی حتما به این مسئله دقت کنید که قرار است در چه فضایی با چه وسعتی مورد منفعت گیری قرار گیرد. برای مثال برای مهمانی هر اسپیکر در سری پارتی باکس سالنی با متراژ خاص یا تعداد نفرات خاصی را ساپورت میکند. بعد اگر حتما به متراژ و جمعیت حدودی که اسپیکر به راحتی ساپورت میکند دقت کنید.

قابلیت JBL PartyBoost برند اسپیکر خوب

این قابلیت برای افرادی که بودجه کافی برای خرید اسپیکر‌های بزرگ که مناسب مهمانی باشد را ندارند زیاد مهم خواهد می بود. برخی از اسپیکرهای جی ‌بی ‌ال دارای این قابلیت می باشند که با یک اسپیکر سازگار دیگر جفت شوند و صدای بلند و شوق‌انگیزی را برای مهمانی‌های تقریبا بزرگ تشکیل کنند.

در کل با بازدید کیفیت و ظاهر و قیمت این برند اسپیکر باید او گفت: این برند در قیاس با دیگر برندهای اسپیکر، مزایای بسیاری دارد که برای گروه‌ها و فعالیت‌های گوناگون، اسپیکرهای متغیری را طراحی کرده است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها